Zmiany technologiczne i klientocentryczność organizacji oraz nowa strategia reklamowa to tylko część tematów, które zdominowały spotkanie zarządu z partnerami CUK Ubezpieczenia. Gala Złotych Rombów była okazją do podsumowań i wymiany dobrych praktyk po I kw. 2022 r.
Nie zabrakło również nagród dla właścicieli Placówek Franczyzowych, Punktów Partnerskich i Niezależnych Doradców, którzy uzyskali najlepsze wyniki sprzedażowe w 2021 r. W szczególny sposób wyróżniono i nagrodzono współpracowników należących do grona CUK Prestige Club.
Uroczysta Gala Złotych Rombów to tradycja multiagencji CUK Ubezpieczenia. Spotkanie dla partnerów firmy jest organizowane co roku. Uroczystość to dobry moment na podsumowanie aktywności biznesowych oraz przedstawienie planów na przyszłość.
Multiagencja konsekwentnie realizuje przyjętą strategię i kontynuuje rozwój na poziomie technologicznym oraz obsługowym, koncentrując się na potrzebach klienta.
– Mamy ambitne cele, które precyzyjnie rozpisaliśmy w strategii na kolejne lata. Ilościowy i jakościowy rozwój firmy jest priorytetem. Siła CUK to m.in. wspólne wypracowywanie rozwiązań i wsłuchiwanie się w głos współpracowników – mówił Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia.
Firma osiągnęła w poprzednim roku bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Złote Romby były więc okazją do podziękowania i wyróżnienia partnerów z najlepszymi rezultatami, którzy otrzymali statuetki, dyplomy oraz nagrody pieniężne.
– Bardzo dobre wyniki sprzedażowe to rezultat wielu zmiennych, w tym obecności firmy we wszystkich kanałach. Dzięki sprzedaży omnichannelowej klienci CUK sami decydują, gdzie chcą kupić polisy, korzystając m.in z kalkulatorów na stronie www, aplikacji mobilnej, systemu wideo sprzedaży lub bezpośredniej wizyty w placówce. Cała sprzedaż niezależnie od formy zawarcia polis jest jednak przypisana do agenta, który jest opiekunem klienta i odpowiada za jak najlepszą obsługę – przypomniał Przemysław Grabowski, członek zarządu CUK Ubezpieczenia.
Filozofia OmniCUK, czyli swobodnego dostępu do polis z poziomu każdego urządzenia posiadającego łączność z internetem, placówki lub bezpośredniego kontaktu z agentem to znaczący wyróżnik CUK na rynku.
– Lata doświadczeń na rynku pozwoliły na dokładne zdefiniowanie person. Dzięki temu wiemy, że dostępność oraz jakość obsługi są kluczowymi elementami przewagi rynkowej i przygotowania działań marketingowych. Działamy spójnie i dobieramy narzędzia zgodne z zachowaniami naszych klientów – dodał Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i e-Commerce w CUK Ubezpieczenia.
System szkoleniowy CUK uchodzi w branży za kompleksowy i innowacyjny. Każdego roku multiagencja szkoli setki osób chcących pracować w branży ubezpieczeniowej.
– Wspieramy agentów na każdym etapie współpracy, niezależnie od stażu pracy. Współpracownicy mogą liczyć na atrakcyjne szkolenia oraz Dział Wsparcia Sprzedaży, który odpowiada na zapytania i pomaga w nietypowych sytuacjach – podsumowała Magdalena Kanarek, dyrektorka Departamentu Ubezpieczeń w CUK Ubezpieczenia.
Podczas Gali zgromadzeni goście mogli wysłuchać prelekcji Pawła Tkaczyka, uznanego eksperta w branży marketingowej, który opowiedział o roli budowania emocji w kontakcie z klientem, wpływie silnej marki na sprzedaż oraz psychologicznych aspektach dotyczących dokonywania wyborów przez konsumentów.
Spotkanie było znakomitą okazją do wymiany doświadczeń oraz integracji, która po okresie pracy zdalnej pomaga w umacnianiu firmowych relacji i budowaniu wspólnoty wokół celów biznesowych.