Rankomat edukuje kierowców w nowej kampanii

0
584

Rankomat chce budować większą świadomość wśród kierowców. Dlatego przygotował kampanię ukazującą, jak wiele zagrożeń czyha na nich każdego dnia. Firma wskazuje w ten sposób, że sytuacje, których często nikt nie bierze pod uwagę, mogą się przydarzyć i przysporzyć problemów.

W ramach kampanii Rankomat przygotował wiele materiałów video. Każdy z nich będzie tworzył wspólną lub własną historię, a efekty będzie można obejrzeć w kanałach cyfrowych oraz TV w kolejnych odsłonach kampanii. Punktem wyjścia do działań promocyjnych porównywarki było podejście „digital first” ze względu na rosnący jej zdaniem potencjał przestrzeni internetowej do działań marketingowych oraz możliwość precyzyjnego targetowania grup docelowych.  

– Nasza kampania została zaprojektowana tak, aby pokazywać mnogość losowych zdarzeń, z którymi każdego dnia mogą spotkać się kierowcy. Bardzo trudno opowiedzieć spójną historię w klasycznym spocie telewizyjnym, dlatego centralną osią kampanii są krótsze formy digitalowe. Dodatkowo, realizując kampanię, dostarczymy konsumentom licznych poradników w formie artykułów oraz wideo. Zależy nam na tym, żeby w ciekawy sposób z nutą humoru opowiedzieć o zagrożeniach oraz budować świadomość, od czego chroni polisa ubezpieczeniowa. Wiemy, że ogólne warunki umowy mogą być niejasne, tak samo jak działanie konkretnych ubezpieczeń oraz rozszerzeń pokroju NNW czy assistance. Dlatego chcemy wspierać naszych klientów w interpretacji i wyborze najlepszej polisy – komentuje Dawid Pożoga, CMO Rankomat. 

Różne ubezpieczenia, wiele sytuacji

W ramach kampanii powstało wielu modułów: każdy jest sceną z życia kierowcy, który spowodował szkodę lub był poszkodowany. W spotach można zobaczyć ambasadora marki, Huberta Urbańskiego.

– Sytuacji, w których przydaje się nie tylko obowiązkowa polisa OC, jest wiele. Zderzenia ze zwierzęciem na drodze, powalenie drzewa na samochód, uszkodzenia powstałe w wyniku gradobicia to tylko przykłady. Biorąc pod uwagę te sytuacje, a także mając na względzie rosnące koszty życia, w najnowszej kampanii chcemy zwiększać świadomość ubezpieczeniową Polaków i pokazywać im, jak oraz dlaczego warto się chronić odpowiednią polisą komunikacyjną. W ramach kampanii przedstawimy ich różnorodność i zastosowanie, które będzie odpowiednie dla każdego kierowcy. Na naszej stronie można ją wybrać szybko, wygodnie i bezpiecznie, a w razie wątpliwości można liczyć na wsparcie naszych agentów – komentuje Michał Gołota, Brand Manager Rankomat. 

Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce Rankomat wraz z agencją Przestrzeń. Efekty kampanii można zobaczyć w TV, internecie oraz w social mediach marki. Pierwsze jej elementy zostały opublikowane 20 marca. Spot jest też dostępny na kanale YouTube.

(AM, źródło: Rankomat)