Wiener TU wprowadza ubezpieczenie eksperckiej opinii medycznej

0
1633

MediPass – taką nazwę nosi ubezpieczenie eksperckiej opinii medycznej wprowadzone na rynek przez Wiener TU. Polisa zapewnia między innymi dostęp do ponad tysiąca lekarzy na świecie, diagnozę medyczną specjalisty, tłumaczenie dokumentacji medycznej oraz przygotowanie planu leczenia w 2 tygodnie.

– Trafna diagnoza lekarska to przepustka do zdrowia. Od niej zależy skuteczność leczenia i jego długość. To podstawa właściwej terapii. Produkt zapewnia klientowi dostęp do wiedzy i doświadczenia najlepszych specjalistów na świecie, pokrywa koszty postawienia diagnozy oraz procesu jej organizacji. Polisa ubezpieczenia eksperckiej opinii medycznej to odpowiedź na potrzeby pacjentów, którzy w odniesieniu do swojej choroby potrzebują poczucia pewności podejmowanych decyzji oraz określenia optymalnej ścieżki leczenia – mówi Agnieszka Młynarska, menedżer ds. Rozwoju Ubezpieczeń Detalicznych Wiener TU.

MediPass zapewnia dostęp do światowych specjalistów z takich dziedzin jak kardiologia, kardiochirurgia, neurologia, neurochirurgia oraz onkologia i ortopedia. W ramach polisy ubezpieczony otrzymuje: analizę dolegliwości i stosowną diagnozę, rekomendowany plan leczenia oraz, na życzenie, wykaz placówek medycznych na świecie, w których odpłatnie możliwa jest realizacja zalecanego planu leczenia.  Opieką można objąć zarówno osobę indywidualną, jak i najbliższą rodzinę. Polisę można nabyć za pośrednictwem specjalnej strony internetowej lub wybranych przedstawicieli ubezpieczeniowych Wiener.

Przedsiębiorstwa, które chcą zapewnić swoim pracownikom wsparcie na wypadek trudnej sytuacji zdrowotnej, mogą objąć ich grupowym ubezpieczeniem MediPass.

– Wdrożenie takiego benefitu jest błyskawiczne, a korzyści dla obydwu stron – ogromne. Z jednej strony firma buduje swój wizerunek jako pracodawcy, dla którego zdrowie pracowników stanowi olbrzymią wartość, a tym samym zyskuje większą lojalność pracowników. Z drugiej strony, w wymiarze ekonomicznym trafna diagnoza zapewnia szybszy powrót do zdrowia, a w rezultacie spadek absencji pracowników – zaznacza Agnieszka Młynarska.

Ubezpieczyciel zapewnia, że uzyskanie diagnozy trwa 14 dni. Wystarczy zadzwonić pod numer podany na polisie oraz dostarczyć posiadaną dokumentację medyczną. Nad przebiegiem procesu organizacji diagnozy ze świata czuwa polskojęzyczny opiekun klienta, który służy mu wsparciem i koordynuje kontakt ze specjalistą.

(AM, źródło: Wiener)