TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych i PKP Intercity zainaugurowały społeczną kampanię, która ma motywować do troski o zdrowie. W pociągach będzie prezentowany animowany film zachęcający do korzystania z bezpłatnego poradnika „Vademecum zdrowia”, który służy informacjami na ten temat.
– Konsekwentnie i z zaangażowaniem wspieramy ważne społecznie przedsięwzięcia, a promocja zdrowia należy do kluczowych. W tym szczytnym celu znaleźliśmy ważnego sojusznika, jakim jest jeden z największych przewoźników w Polsce, PKP Intercity, który w tym roku przewiezie prawie 70 milionów pasażerów. Dzięki wspólnej kampanii chcemy dotrzeć do nich z informacjami, które mogą ratować zdrowie – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.
– PKP Intercity podchodzi odpowiedzialnie do realizacji usług przewozowych, dlatego kampania społeczna na rzecz promocji zdrowia była dla nas oczywista. Każdego miesiąca bijemy rekordy liczby przewiezionych pasażerów. Coraz więcej osób wybierających pociągi będzie mogło przy okazji podróży dowiedzieć się, jak zadbać o swoje zdrowie, by cieszyć się nim długo – dodaje wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz.
Prawie 100-stronicowe „Vademecum zdrowia” jest bezpłatnie dostępne pod internetowym adresem: tuwpzuw.pl/poradnik. Poradnik opisuje dolegliwości, które mogą być oznaką poważnych schorzeń i instruuje, co należy zrobić, gdy się pojawią. Wyjaśnia, jak się przygotować do wizyty u lekarza, do badań i pobytu w szpitalu. Ma pomagać w leczeniu i rekonwalescencji dzięki praktycznym informacjom o tym, jak zażywać leki, aby zadziałały i jakiej diety przestrzegać w przypadku różnych schorzeń.
Wydawcą „Vademecum” jest TUW PZUW.
(AM, źródło: PZU)