Z ERGO Zdrowia, nowego produktu ERGO Hestii, korzysta coraz więcej agentów, a kolejni zostaną wdrożeni w najbliższym czasie. Jakie możliwości daje ten produkt? To wyjaśnia Barbara Stachowicz-Pratt, dyrektorka Biura Ubezpieczeń Zdrowotnych sopockiego ubezpieczyciela.
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Podczas uroczystej premiery w marcu świat poznał nowy produkt ERGO Hestii pod nazwą ERGO Zdrowie. Teraz coraz więcej agentów rozpoczyna jego sprzedaż. Jak by Pani scharakteryzowała to ubezpieczenie?
Barbara Stachowicz-Pratt: – ERGO Zdrowie to coś więcej niż pakiet ubezpieczeń zdrowotnych zapewniających dostęp do usług medycznych. To nowa, wielowymiarowa opieka medyczna dla całej rodziny, nowy standard profilaktyki zdrowia, diagnostyki i leczenia, który daje klientowi dostęp do świetnych specjalistów na terenie całej Polski, a w przypadku poważnego zachorowania także za granicą.
Dlaczego ERGO Hestia zdecydowała się właśnie na ten produkt?
– Jesteśmy głęboko przekonani, że ubezpieczenia zdrowotne – jako integralna część ubezpieczeń osobowych – to przyszłość naszego rynku. Idziemy drogą Europy Zachodniej, gdzie świadomość klientów nie zamyka się jedynie na polisach majątkowych. Mieszkańcy Europy Zachodniej wydają na ubezpieczenia zdrowotne kilkadziesiąt razy więcej niż Polacy. Produkty na europejskim poziomie – jak ERGO Zdrowie – mają dużą szansę rozbudzić ten trend i w naszym kraju.
Chcieliśmy stworzyć produkt, który spełnia wymagania dzisiejszego świata i dobrze oddaje relację „wysoka jakość – szybkie tempo świadczonych usług”. Pamiętajmy, że wielką zaletą nowego produktu jest bardzo krótki czas oczekiwania na wizytę u lekarza – średnio pięć dni do specjalisty i najwyżej dzień do lekarza pierwszego kontaktu, a świadczenia medyczne są realizowane w ponad 3300 placówkach w całej Polsce.
Podczas premiery produktu dużo mówiło się o profilaktyce zdrowotnej, a nawet programie prewencyjnym opartym na genetyce.
– Oprócz tempa realizowanych świadczeń największym wyróżnikiem ERGO Zdrowie jest kompleksowe podejście do zdrowia klienta, a to oznacza zdecydowany nacisk na profilaktykę. Na rozbudowany pakiet świadczeń medycznych składają się trzy ubezpieczenia: Przychodnia, Profilaktyka oraz Diagnostyka i Leczenie za granicą Global Doctors Plus.
Profilaktyka obejmuje organizację corocznych, wyselekcjonowanych badań profilaktycznych wraz z raportem i podsumowującą telekonsultacją lekarską.
Jej ważnym elementem jest też unikatowy program prewencyjny MyLifestyle GenePlanet – wspierający zdrowy styl życia. Dzięki specjalnej aplikacji program promuje wybory zdrowotne zmierzające do poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego klientów. Zyskują oni dostęp do poufnego testu ujawniającego predyspozycje genetyczne związane z dietą, aktywnością fizyczną oraz ogólnym stanem umysłu i ciała. Jedna próbka wystarczy, by otrzymywać dożywotnie aktualizacje zaleceń opartych na wynikach najnowszych badań naukowych i osobiste zalecenia co do optymalizacji stylu życia.
Przychodnia to szybki dostęp do lekarzy specjalistów, profesorów i rehabilitacji oraz szeroki katalog badań diagnostycznych, w tym laboratoryjnych i obrazowych. To wszystko dostępne jest w zasięgu ręki, czyli przez aplikację ERGO Zdrowie.
Nie można też pominąć pakietu Global Doctors Plus, dbającego o organizację diagnostyki i leczenia za granicą w przypadku poważnego zachorowania. Ubezpieczenie umożliwia elastyczne dopasowanie zakresu ochrony do potrzeb klienta i model finansowania świadczeń medycznych, a jego obsługę ułatwia aplikacja dla klientów.
Co mają zrobić pośrednicy, żeby zdobyć uprawnienia do sprzedaży ERGO Zdrowie?
– 21 maja zaczęliśmy szeroko nadawać naszym pośrednikom dostępy do Portalu ERGO Hestii i uprawnienia do sprzedaży ERGO Zdrowia. Aby uzyskać uprawnienia, wystarczy wykonać krótkie szkolenie wprowadzające, dostępne na Platformie szkoleniowej ERGO Hestii. Warto dodać, że zaliczamy je do szkoleń zawodowych.
Po nadaniu uprawnień agenci otrzymują wsparcie regionalnych menedżerów sprzedaży oraz dostęp do pogłębionych szkoleń produktowych i sprzedażowych oraz materiałów marketingowych.
Jak dokładnie przebiega nadawanie uprawnień do systemu sprzedażowego?
– Zaproszeni zostaną ci pośrednicy, którzy spełnią warunki otrzymania uprawnień do systemu sprzedażowego. Uprawnienia będą nadawane automatycznie, w każdy wtorek. W kolejnych transzach uprawnienia otrzymają pośrednicy, którzy spełnią warunki na dzień poprzedzający wdrożenie.
Technicznie wygląda to tak, że rano każdy użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z ważnym przez 72 godziny linkiem aktywacyjnym. Następnie użytkownik dostanie od nas SMS-em kody autoryzujące kroki związane z logowaniem i onboardingiem.
W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu z regionalnymi menedżerami sprzedaży ERGO Hestii, którzy pomogą znaleźć się na liście doradców sprzedających ERGO Zdrowie.