Dla Warty 2024 był rokiem bardzo aktywnej komunikacji w ubezpieczeniach na życie. Jej głównym celem było wsparcie agentów w dotarciu do potencjalnych klientów poprzez uświadamianie potrzeby ubezpieczenia życia i zdrowia.
W ramach podjętych działań Warta wdrożyła nowe podejście do prezentacji oferty klientowi oraz dostarczyła dużo praktycznej, medycznej wiedzy eksperckiej. Ubezpieczyciel zrealizował ponad 110 szkoleń z pierwszej pomocy, w których wzięło udział ponad 2,6 tys. agentów ubezpieczyciela i klientów biznesowych. Warta skupiała się również na współpracy z ekspertami medycznymi, lekarzami i ratownikami, m.in. prof. dr. hab. n. med. Wojciechem Rogowskim, dr. Pawłem Kabatą, Marcinem Borkowskim „Borkosiem”.
W 2025 r. firma ponownie postawi na statystyki i przykłady historii klientów, organizację webinarów tematycznych z ekspertami oraz spotkań z ratownikami.
(AM, źródło: Warta)