ERGO Hestia rozpoczęła współpracę z Quantee, dostawcą rozwiązania nowej generacji do wyceny produktów ubezpieczeniowych, opartego na sztucznej inteligencji. Wybór insurtechu na dostawcę rozwiązania pricingowego jest kolejnym krokiem w ramach strategii sopockiej firmy stawiającej na wykorzystanie innowacyjnych technologii, pozwalających na lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów.
– Dostrzegliśmy potencjał Quantee już kilka lat temu. Od tego czasu obserwowaliśmy rozwój Quantee oraz zainwestowaliśmy czas, aby dobrze poznać samo narzędzie i zespół, który za nim stoi. Pozwoliło nam to zbudować przekonanie, że współpraca z Quantee pomoże nam w dalszym rozwoju naszych modeli taryfikacyjnych. Wdrożenie Quantee powiększa zakres możliwości budowy modeli pricingowych oraz poprawia efektywność naszej pracy. I mamy już konkretne plany, jak te możliwości wykorzystać w praktyce dla podnoszenia pozycji konkurencyjnej ERGO Hestii – komentuje Maciej Krajewski, dyrektor ds. Pricingu ERGO Hestii.
– Dziękuję naszym partnerom z Grupy ERGO Hestia za zaufanie oraz dostrzeżenie wartości jaką Quantee może dostarczyć, wspierając kolejny etap rozwoju procesów taryfikacyjnych. Jestem głęboko przekonany, że ta współpraca dostarczy obu stronom wiele satysfakcji oraz przyczyni się do wzmacniania pozycji Grupy ERGO Hestia jako lidera innowacji w pricingu – dodaje Mateusz Gintrowski, Co-Founder Quantee.
Quantee, firma specjalizująca się w dostarczania rozwiązania do wyceny produktów ubezpieczeniowych nowej generacji, od kilku lat pozyskuje nowych klientów na licznych rynkach w Europie i na świecie. Do grona klientów insurtechu należą m.in. Zurich Insurance Group, Europa Ubezpieczenia, TUW „TUW”, InterRisk, UKNF, Deloitte czy Tedaisy Insurance Group.
(AM, źródło: Quantee)