Nowa Strefa Agenta LINK4 to nowa era współpracy z agentami

0
350

Rozmowa z Anną Katarzyną Olech, dyrektorką Pionu Sprzedaży Agencyjnej w LINK4

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – LINK4 właśnie ogłasza premierę Nowej Strefy Agenta. Jak duża to zmiana?

Anna Katarzyna Olech: – To nie jest zwykła aktualizacja systemu, tylko zupełnie nowy rozdział w naszej współpracy z agentami. Premierę Nowej Strefy Agenta porównujemy do startu rakiety, bo to efekt wielomiesięcznej, wspólnej pracy ponad 50 osób, dziesiątek warsztatów, setek stron analiz i 15 tys. roboczogodzin zespołów IT i biznesu. To narzędzie, które ma zmienić sposób, w jaki agenci pracują i współpracują z nami – stając się nie tylko partnerami, ale prawdziwymi opiekunami swoich klientów.

Co wyróżnia Nową Strefę Agenta?

– Nasza Strefa Agenta powstała w ścisłym dialogu z agentami. Od pierwszych makiet, przez testy, aż po finalne wdrożenie – zbieraliśmy opinie, słuchaliśmy potrzeb i uważnie wprowadzaliśmy zmiany. Dzięki temu jest lekka, intuicyjna i przede wszystkim niezawodna.

To nie jest kolejna „wersja systemu”, ale zupełnie nowa jakość – prosta i szybka kalkulacja ofert, automatyczne przypomnienia i alerty, pełny dostęp do danych sprzedażowych i wsparcia. System, który naprawdę ułatwia, a nie komplikuje pracę agenta.

Czy narzędzie jest już gotowe, żeby oddać je w ręce agentów? Jak wypadły testy?

– Czas jest ważny, ale jakość jeszcze ważniejsza. Wszyscy też wiemy, ile pułapek kryją wdrożenia nowych systemów agencyjnych… Dlatego zanim oddaliśmy to narzędzie większej grupie, daliśmy je najpierw do gruntownego przetestowania wybranym agentom. Dopiero gdy od naszych agentów-testerów otrzymaliśmy pozytywny feedback, daliśmy zielone światło do startu.

W tym miejscu chciałam bardzo podziękować tym wszystkim, którzy zaangażowali się w testy i dzielili swoimi uwagami. To było bardzo pomocne i bardzo to doceniamy.

Jakie były główne cele tego projektu?

– Chcieliśmy stworzyć narzędzie, które realnie wspiera agenta i umożliwia mu pełną samodzielność. System, który pozwala na szybką i efektywną obsługę klienta bez zbędnych formalności czy przestojów. Chcemy, by współpraca była rentowna i długofalowa. Dlatego będziemy stale rozwijać Strefę, oddając użytkownikom kolejne funkcjonalności i poprawiając komfort pracy. Opieramy się na trzech filarach: dialogu, partnerstwie i zaufaniu. Te wartości znajdują wyraz także w narzędziach, które przygotowujemy z myślą o agentach.

To spore przedsięwzięcie. Na rynku funkcjonuje wiele systemów. Czym chcecie się wyróżnić?

– W LINK4 wierzymy, że ubezpieczenia mogą być proste i wierzymy, że system, na którym pracują agenci też powinien być prosty. Tak właśnie go zaprojektowaliśmy. Szanujemy czas agentów i wiemy, jak uciążliwe są dla nich powtarzające się awarie systemów, które destabilizują pracę. Nowa Strefa Agenta LINK4 jest lekka i zwinna, zaprojektowaliśmy ją tak, by ułatwiała, a nie utrudniała pracę agentom.

Co czeka użytkowników Strefy w najbliższym czasie?

– Już teraz system jest dostępny dla wybranej grupy agentów. Wkrótce udostępnimy go szerzej, wraz z instrukcjami, filmami szkoleniowymi i wsparciem wdrożeniowym zarówno w terenie, jak i online. Nie poprzestaniemy jednak na tym.

Będziemy pracować nad kolejnymi funkcjonalnościami, które sukcesywnie będziemy oddawać użytkownikom. Wszystko po to, by podnosić ergonomię i komfort pracy. To ciągły proces, w którym liczymy na dalszy dialog z naszymi agentami.

Na koniec – jedno zdanie, które podsumowuje tę zmianę.

– Nowa Strefa Agenta to nasz wspólny start w nową erę współpracy, która ma ułatwić codzienną pracę agentów w Polsce.


ZDANIEM AGENTA

Nowa Strefa Agenta w praktyce

Jestem agentem ubezpieczeniowym od ponad 13 lat. Przez ten czas miałem okazję pracować z wieloma systemami sprzedażowymi, jedne były bardziej intuicyjne, inne mniej. Kiedy zaproszono mnie do przetestowania Nowej Strefy Agenta w LINK4, podszedłem do tego z ciekawością, ale i pewnym sceptycyzmem. Już po kilku minutach wiedziałem, że to coś więcej niż zwykła aktualizacja. To rzeczywiście nowa jakość.

Dzięki Nowej Strefie Agenta większość kluczowych zadań, które wykonujemy na co dzień, realizuje się płynnie, szybko i, co najważniejsze, bez zbędnych przerw czy zawieszeń. System działa lekko i reaguje natychmiastowo, a my możemy pracować efektywnie bez konieczności kontaktowania się z infolinią.

Tomasz Marcinkowski
agent z Sieradza