Klienci ERGO Hestii mają już dostęp do nowego rozwiązania dla kierowców. Od 1 września w aplikacji mObywatel dostępna jest mStłuczka – usługa, która cyfryzuje proces zgłaszania kolizji do ubezpieczyciela.
– ERGO Hestia, jako jeden z największych ubezpieczycieli w Polsce, konsekwentnie działa na rzecz upraszczania procesów dla klientów. Tak jest również w przypadku mStłuczki – nowej usługi w aplikacji mObywatel, której wdrożenie aktywnie wspieraliśmy. To ważny krok w stronę poszkodowanych, umożliwiający szybkie i intuicyjne zgłaszanie szkód oraz uzyskiwanie odszkodowań – mówi Kazimierz Majdański, członek zarządu Grupy ERGO Hestia.
– Aplikacja mObywatel ma towarzyszyć użytkownikom w różnych momentach życiowych, w tym podczas zdarzeń, których woleliby uniknąć. Taka jest mStłuczka – prosty sposób na formalności po kolizji, która jest sytuacją niezwykle stresującą. Nowa funkcja umożliwia kierowcom spisanie oświadczenia i dołączenie do niego zdjęć. Szkodę można od razu zgłosić do ubezpieczyciela wprost z aplikacji. Cyfrowo i bez papieru. Usługa mStłuczka potwierdza, że mObywatel to cyfrowy asystent gotowy do pomocy przez całą dobę – wskazuje Radosław Maćkiewicz, dyrektor Centralnego Ośrodka Informatyki.
Dla ubezpieczycieli, takich jak ERGO Hestia, mStłuczka oznacza możliwość większej automatyzacji procesów rejestracji i likwidacji szkód. Minimalizacja błędów i nieścisłości, które często występują w papierowych oświadczeniach, pozwala na szybszą i sprawniejszą obsługę zgłoszenia.
– Każdemu zdarzeniu drogowemu, kolizji towarzyszą emocje: złość czy strach. Zadaniem ubezpieczycieli jest takie obsłużenie klienta, aby zminimalizować te negatywne emocje, szybko i sprawnie załatwić formalności. Po to jest mStłuczka, rozwiązanie technologiczne zaprojektowane z myślą o poprawie doświadczeń klienta. Przełoży się ono na wyższą jakość obsługi i większe zaufanie do ubezpieczycieli. To rozwiązanie innowacyjne i przyjazne dla użytkownika. W centrum uwagi stawia komfort klienta, dając mu wygodny, nowoczesny i bezpieczny sposób spisania oświadczenia i zgłoszenia szkody – mówi Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń.
ERGO Hestia z zainteresowaniem obserwuje kolejne etapy rozwoju projektu i jest gotowa na włączenie się w przyszłe prace.
– Podobnie jak w czasie pandemii, gdy błyskawicznie udostępniliśmy możliwość zdalnego zawierania polis, czy podczas powodzi w 2024 roku, kiedy uprościliśmy procedury zgłaszania szkód – dziś również stawiamy na dostępność i wygodę. Jestem przekonany, że mStłuczka to kolejny krok w budowaniu nowoczesnego, cyfrowego – a przede wszystkim przyjaznego dla wszystkich ekosystemu usług – dodaje Kazimierz Majdański.
(AM, źródło: ERGO Hestia)