Aegon Polska poinformował, że w związku z obserwowanym w ostatnich dniach wzrostem liczby zakażeń koronawirusem podjął decyzję o tymczasowym wstrzymaniu bezpośredniej obsługi klientów w biurach w Warszawie przy ul. Wołoskiej 5 oraz w Chorzowie przy ul. Katowickiej 47.
Warto przypomnieć, że obsługa w tych biurach była wstrzymana od końca marca do 22 lipca w związku z zaleceniami dotyczącymi zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa. W przypadku biura w Warszawie już wcześniej doszło do chwilowej przerwy w funkcjonowaniu (od 3 do 14 sierpnia).
Aegon jest kolejnym ubezpieczycielem, który w ostatnim czasie wprowadził ograniczenia w obsłudze osobistej w związku ze złą sytuacją epidemiczną. Niedawno Open Life zawiesiło do odwołania możliwość wizyt osobistych w jego siedzibie przy ulicy Przyokopowej 33 w Warszawie.
(AM, źródło: Aegon)