Aer Lingus i Allianz Partners przedłużają partnerstwo

0
437

Allianz Partners oraz irlandzki przewoźnik Aer Lingus przedłużyły współpracę do marca 2027 roku. Firmy kooperują na 13 rynkach – dwunastu w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. 

Aer Lingus za pośrednictwem Allianz Partners oferuje klientom zabezpieczenie w ramach ubezpieczeń podróżnych, zapewniając im ochronę we wszystkich miejscach docelowych. Usługi obejmują m.in. ochronę przed anulowaniem wyjazdu, opóźnieniami i przerwami w podróży, utratą połączeń, świadczenia medyczne premium za granicą oraz ochronę bagażu. Ponadto Allianz Partners oferuje całodobową infolinię pomocy w podróży. 

Klienci mogą zakupić produkty i usługi Allianz Partners podczas rezerwacji biletu lotniczego na stronie internetowej Aer Lingus, w aplikacji mobilnej lub w ramach oferty drugiej szansy za pośrednictwem funkcji Manage My Booking. Cyfrowa współpraca obu podmiotów poprzez wykorzystanie pełnych możliwości platformy Allianz Partners umożliwi  klientom Aer Lingus dostęp spersonalizowanych ofert ubezpieczeń podróżnych.

– Siła i zaufanie są tym, czego doświadczyliśmy w naszej współpracy z Aer Lingus od 2008 roku i jesteśmy bardzo dumni, że możemy jeszcze bardziej rozszerzyć to długoterminowe partnerstwo. Naszym wspólnym zobowiązaniem jest nadal rozwój oraz oferowanie produktów i rozwiązań w zakresie ochrony podróży, które spełniają stale zmieniające się potrzeby klientów i zapewniają podróżnym spokój ducha. W Allianz Partners jesteśmy zaangażowani we wspieranie wiodących przewoźników na całym świecie poprzez współtworzenie rozwiązań dla przyszłości podróży – powiedział Jean-Marc Pailhol, Chief Officer Global Strategic Partnerships i członek zarządu Allianz Partners.

– W Aer Lingus dążymy do zapewnienia klientom bezproblemowego doświadczenia na każdym etapie ich podróży. Dzięki naszej rozszerzonej współpracy z Allianz Partners dajemy im łatwy dostęp do opcji ubezpieczeniowych dostosowanych do ich konkretnych potrzeb. Gama opcji ubezpieczeniowych Allianz Partners pozwala klientom Aer Lingus wybrać odpowiedni poziom wsparcia, który pozwoli im poczuć zadowolenie i pewność siebie przed rozpoczęciem podróży – przyznała Susanne Carberry, dyrektorka ds. klientów Aer Lingus.

(AM, źródło dfusion)