Agenci Unilink z nowoczesną platformą do sprzedaży w internecie

0
785

Unilink udostępnił agentom UniEshop – personalizowany e-sklep, który umożliwia pełną automatyzację sprzedaży prostych produktów ubezpieczeniowych.

– W Unilink dbamy, o to by wspierać rozwój biznesu współpracujących z nami agentów i zapewniać im kolejne przewagi konkurencyjne. Nowe narzędzie do sprzedaży zdalnej to duża szansa dla agentów na zwiększenie zysku ze swojego biznesu, dotarcie do nowych klientów i znaczna oszczędność czasu – mówi Aleksandra Friedel, prezeska Unilink. – Unilink wsłuchuje się w potrzeby agentów i dostarcza takie narzędzia, które są odpowiedzią na oczekiwania naszych partnerów. Agenci potrzebują narzędzi odciążających i przyśpieszających ich pracę, a także wspierających ich sprzedaż. I taki właśnie jest UniEshop, dzięki któremu agent może sprzedawać ubezpieczenia w internecie, a dzięki opcji personalizowania klient na każdym etapie procesu ma poczucie, że jest obsługiwany przez swojego agenta –  dodaje.

Automatyczne przypisanie sprzedaży i prowizja do agenta

Klient, który dokona zakupu na platformie z wykorzystaniem personalizowanego linku agenta, zostaje do niego automatycznie przypisany i kolejne jego zakupy przy wejściu na platformę z tego linku będą automatycznie zapisywane u tego samego doradcy.

– Co ważne, UniEshop jest zintegrowany z innymi systemami sprzedażowymi Unilink, co umożliwia agentom m.in. wygodne i bieżące monitorowanie sprzedaży – dodaje Jakub Choromański, dyrektor Departamentu Sprzedaży Multikanałowej Unilink. – Platforma posiada nowoczesny, wyróżniający się i bardzo dobrze przemyślany interfejs użytkownika. Została zaprojektowana w zgodzie z najnowszymi trendami UX i w taki sposób, aby klient który zostaje na nią skierowany przez agenta np. poprzez post w mediach społecznościowych czy też mailing, wiedział, że e-sklep należy do konkretnego agenta. Klient widzi pełne dane kontaktowe doradcy czy też jego zdjęcie. Do klienta korzystającego z e-sklepu agenta będzie kierowana automatyczna i personalizowana komunikacja zawierająca informację na temat wybranego wariantu ubezpieczenia oraz niezbędne dokumenty (OWU, karta produktu i inne wymagane prawem). E-sklep tym samym „zdejmuje z głowy” agenta obowiązek informacyjny czy rozliczenia – oba te procesy dzieją się automatycznie – wylicza.

Plany rozwoju narzędzia

W pierwszej fazie wdrożenia udostępnione zostały dwa produkty: NNW szkolne przygotowane we współpracy z Signal Iduna oraz ubezpieczenie turystyczne realizowane we współpracy z AXA Partners.

– UniEshop konsekwentnie rozwijany i wzbogacany o kolejne typy prostych produktów ubezpieczeniowych, tak aby ułatwić agentom codzienną pracę i działania marketingowe. Kolejne produkty, nad których dodaniem już pracujemy, to ubezpieczenia krótkoterminowe Moto Assistance – podsumowuje Jakub Choromański.

(AM, źródło: Unilink)