Allianz wśród najcenniejszych marek

0
528

W tym roku po raz pierwszy Allianz znalazł się wśród 30 najcenniejszych marek świata, przechodząc o dwa miejsca w górę, na 29. pozycję w rankingu Best Global Brands prowadzonym przez Interbrand. Stałe wznoszenie się Allianz w 2024 r. było efektem silnej propozycji wartości jako pracodawcy, zaangażowania w budowanie zaufania poprzez zrównoważony rozwój i przywództwo społeczne oraz partnerstwo w sporcie.

Globalny ubezpieczyciel został również uznany za najcenniejszą markę usług finansowych po raz 6. z rzędu, zwiększając wartość marki do 23,5 mld dol. (w 2023 r. 20,85 mld dol.) i wyprzedzając wzrost sektora usług finansowych o 7%. Allianz zdobył również uznanie swoją silną marką pracodawcy, zajmując 7. miejsce na liście 100 najlepszych firm jako miejsc pracy z europejską certyfikacją. Ogółem 52 podmioty Allianz są już certyfikowane, a 16 znajduje się obecnie na listach najlepszych w swoich krajach.

(AC, źródło: Xprimm)