Alwis & Secura rewolucjonizuje pracę swoich OFWCA!

0
786

Rynek ubezpieczeń w Polsce rozwija się dynamicznie, a jednym z kluczowych aspektów tego rozwoju jest digitalizacja oraz dostosowanie narzędzi do potrzeb agenta przyszłości.

Strefa Agenta Alwis & Secura, stworzona we współpracy z Mapą Agentów, to nowoczesne rozwiązanie przeznaczone dla OFWCA Alwisa, które upraszcza, automatyzuje i przyspiesza codzienną pracę.

Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu

Nasza Strefa Agenta to zarówno centrum dowodzenia agenta, jak i baza wiedzy oraz materiałów, które pozwolą ci budować swoją markę osobistą i zwiększać sprzedaż. Naszym założeniem było stworzenie takiego systemu, do którego agent (OFWCA) będzie się logować codziennie rano, rozpoczynając swój dzień pracy. Dlatego skumulowaliśmy wszystkie niezbędne narzędzia w jednym miejscu.

W panelu znajdziesz dostęp do potrzebnych dokumentów, np. gotowych druków związanych z RODO czy IDD. Pobierzesz również pełnomocnictwa, poradniki czy wzory dokumentów itp. Za pośrednictwem Strefy Agenta sprawdzisz również swoje prowizje w Systemie Polisowym Alwis. Ale to tylko podstawowe funkcje, które ma każda multiagencja.

My jesteśmy krok do przodu i przekazujemy pakiet innowacyjnych funkcjonalności, które zrewolucjonizują pracę agenta/OFWCA!

Wizytówka PREMIUM – wyróżnij się wśród konkurencji

Rejestrując się do nowej Strefy Agenta, automatycznie zyskujesz dostęp do wizytówki PREMIUM na Mapie Agentów. Możesz dostosować ją do swoich potrzeb dzięki intuicyjnemu w obsłudze panelowi. Możesz również podpiąć własną domenę, np. kowalski-ubezpieczenia.pl, tak aby móc udostępniać ją jako stronę www w swoich materiałach reklamowych.

Dzięki temu nie musisz projektować kosztownej w realizacji i administracji strony internetowej, która jest dużą inwestycją sięgającą od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Dzięki wizytówce PREMIUM dostajesz możliwość aktywacji swojej strony już w kilka minut.

Dzięki bardzo prostemu panelowi uzupełnisz wszystkie niezbędne informacje o twojej ofercie i działalności, np. rodzaje ubezpieczeń, TU, grafiki z ofertami. Możesz również dodać dokumenty transparentności, tj. upoważnienia itp. lub linki afiliacyjne do sprzedaży online. Panel administracyjny umożliwia także dodawanie wpisów na bloga, które pojawią się na twojej stronie. Możesz dodać własne lub skorzystać z tych, które publikujemy na głównym blogu Mapy Agentów.

Do twojej dyspozycji są wszystkie funkcjonalności i materiały premium w Strefie Agenta. Zyskujesz dostęp do bazy nagrań szkoleń, webinariów na żywo oraz biblioteki zasobów, gdzie znajdziesz e-booki, poradniki, zdjęcia stockowe, szablony grafik itp. Możesz także zintegrować swoje konto z wizytówką Google Moja Firma. Dzięki synchronizacji wizytówki z profilem na naszym portalu za każdym razem, kiedy ktoś opublikuje nową opinię o twojej firmie na jej profilu w Google – pojawi się ona także na Mapie Agentów.

Będziesz mieć dostęp jako pierwszy do funkcjonalności, które będą dostępne już wkrótce, tj. statystyki konta, baza klientów CRM, kalendarz z możliwością umawiania spotkań z klientami i wiele więcej. Zyskasz również narzędzie, które usprawni proces analizy potrzeb klienta – SecuraBota.

SecuraBot – wstępne rozpoznanie potrzeb klienta

Zastanawiasz się, jak usprawnić i zautomatyzować proces rozpoznawania potrzeb twoich klientów (APK)? Poznaj SecuraBot – inteligentnego asystenta, który powstał, aby ci pomóc!

SecuraBot to specjalnie zaprojektowany chat, który automatyzuje proces zbierania wstępnych informacji od klientów. Zamiast spędzać godziny na rozmowach telefonicznych i e-mailach, możesz pozwolić SecuraBotowi na przeprowadzenie tej części procesu za ciebie, oszczędzając cenny czas. Skontaktuj się z klientem już w celu doprecyzowania potrzeb, wyboru oferty i sfinalizowania zakupu ubezpieczenia.

SecuraBot to wirtualny doradca ubezpieczeniowy, który przeprowadzi za ciebie wstępne rozpoznanie potrzeb klienta (APK). Chatbot automatycznie zaciąga twoje dane z profilu na Mapie Agentów. Możesz również przesłać link do spersonalizowanego SecuraBota bezpośrednio do swojego klienta w celu wstępnego rozpoznania jego potrzeb.

Po zakończeniu interakcji z klientem SecuraBot wygeneruje szczegółowe podsumowanie rozmowy i prześle je na twój adres e-mail. To podsumowanie nie tylko służy jako doskonałe narzędzie do analizy potrzeb klienta, ale także może być jedną z form udokumentowania przeprowadzenia procesu rozpoznania potrzeb. Pamiętaj natomiast o tym, że te informacje dają ci bazę do rozszerzonego rozpoznania potrzeb, które należy przeprowadzić.

Daj się zaskoczyć, jak łatwo i efektywnie możesz przeprowadzić proces sprzedaży ubezpieczeń z SecuraBot. Odkryj nowy wymiar wsparcia wirtualnego doradztwa ubezpieczeniowego i zyskaj przewagę konkurencyjną w dynamicznym świecie ubezpieczeń.

Dołącz do Doradców Przyszłości

Nowa Strefa Agenta dla OFWCA Alwis & Secura to innowacyjne rozwiązanie, które z pewnością przyczyni się do poprawy jakości pracy, umożliwiając ci skupienie się na tym, co najważniejsze – budowaniu relacji z klientami i sprzedaży ubezpieczeń.

Chcesz dołączyć do Alwis & Secura i zyskać dostęp do nowoczesnych narzędzi? Wejdź na www.alwis.pl i sprawdź, co możesz zyskać, zostając naszym Partnerem Gold.

Wacław Migacz
prezes zarządu
Alwis & Secura