ARC Europe Polska włącza do użytku 25 nowych pojazdów serwisowych realizujących usługi napraw na drodze. To ważne wydarzenie dla firmy, która dysponuje największą i najnowocześniejszą flotą tego typu samochodów w Polsce.
17 maja w Salonie Samochodów Używanych LeasePlan Polska w Warszawie odbyło się oficjalne przekazanie nowych pojazdów serwisowych marki Ford Transit Connect firmie ARC Europe Polska. W ceremonii wręczenia kluczyków do samochodów uczestniczyli przedstawiciele Ford Polska, wraz z prezesem i dyrektorem zarządzającym Attilą Szabó, LeasePlan Fleet Management Polska z prezesem zarządu Rogierem Klopem oraz ARC Europe Polska wraz z prezesem zarządu Markiem Zefirianem. Wszystkie trzy firmy od lat łączy stała współpraca.
– Partnerstwo pomiędzy ARC Europe Polska, Ford Polska i LeasePlan Fleet Management Polska realizuje się w niezwykły sposób. Wszystkie trzy firmy są dla siebie nawzajem partnerami biznesowymi, klientami i dostawcami jednocześnie. Z Fordem łączy nas doskonała współpraca, trwająca już 17 lat. Z LeasePlan Polska pracujemy już od ponad 13 lat. Dzięki takim relacjom możemy wzajemnie rozwijać się, czego efektem jest zadowolenie kierowców doświadczających awarii na drogach – powiedział w trakcie uroczystości przekazania pojazdów Marek Zefirian. – Nasza najważniejsza kompetencja, jaką jest naprawa na drodze, należy do unikatowych w Polsce i w Europie. Dysponujemy największą flotą pojazdów serwisowych w kraju, co oznacza dla kierowców szybszy i skuteczniejszy powrót do mobilności – dodał.
Nowoczesne samochody są wyposażone w zestaw 150 narzędzi, które umożliwiają diagnostykę i naprawę awarii na miejscu zdarzenia. Flota pojazdów patrolowych ARC Europe Polska to tzw. Mobilni Mechanicy, którzy są zlokalizowani w najważniejszych ośrodkach miejskich w kraju. Specjalizują się w skutecznej naprawie na miejscu zdarzenia, dzięki czemu kierowca może kontynuować jazdę, nie czekając na holownik czy auto zastępcze.
– Nasza flota samochodów serwisowych jest częścią ogólnoeuropejskiego systemu pomocy assistance, którą nasza firma świadczy na terenie kraju już od ponad 20 lat. W centrum tego systemu znajduje się człowiek, kierowca, użytkownik, krótko mówiąc: klient – powiedział Marek Zefirian. – Klient jest kimś, kto nadaje sens istnieniu każdej firmy. ARC Europe istnieje dla naszych klientów i dzięki naszym klientom. Rozwijamy się z myślą o nich – dodał.
(AM, źródło: ARC Europe)