ARC Europe Polska rozbudowuje flotę pojazdów serwisowych

0
403

ARC Europe Polska włącza do użytku 25 nowych pojazdów serwisowych realizujących usługi napraw na drodze. To ważne wydarzenie dla firmy, która dysponuje największą i najnowocześniejszą flotą tego typu samochodów w Polsce.

17 maja w Salonie Samochodów Używanych LeasePlan Polska w Warszawie odbyło się oficjalne przekazanie nowych pojazdów serwisowych marki Ford Transit Connect firmie ARC Europe Polska. W ceremonii wręczenia kluczyków do samochodów uczestniczyli przedstawiciele Ford Polska, wraz z prezesem i dyrektorem zarządzającym Attilą Szabó, LeasePlan Fleet Management Polska z prezesem zarządu Rogierem Klopem oraz ARC Europe Polska wraz z prezesem zarządu Markiem Zefirianem. Wszystkie trzy firmy od lat łączy stała współpraca.

– Partnerstwo pomiędzy ARC Europe Polska, Ford Polska i LeasePlan Fleet Management Polska realizuje się w niezwykły sposób. Wszystkie trzy firmy są dla siebie nawzajem partnerami biznesowymi, klientami i dostawcami jednocześnie. Z Fordem łączy nas doskonała współpraca, trwająca już 17 lat. Z LeasePlan Polska pracujemy już od ponad 13 lat. Dzięki takim relacjom możemy wzajemnie rozwijać się, czego efektem jest zadowolenie kierowców doświadczających awarii na drogach – powiedział w trakcie uroczystości przekazania pojazdów Marek Zefirian. – Nasza najważniejsza kompetencja, jaką jest naprawa na drodze, należy do unikatowych w Polsce i w Europie. Dysponujemy największą flotą pojazdów serwisowych w kraju, co oznacza dla kierowców szybszy i skuteczniejszy powrót do mobilności – dodał.

Nowoczesne samochody są wyposażone w zestaw 150 narzędzi, które umożliwiają diagnostykę i naprawę awarii na miejscu zdarzenia. Flota pojazdów patrolowych ARC Europe Polska to tzw. Mobilni Mechanicy, którzy są zlokalizowani w najważniejszych ośrodkach miejskich w kraju. Specjalizują się w skutecznej naprawie na miejscu zdarzenia, dzięki czemu kierowca może kontynuować jazdę, nie czekając na holownik czy auto zastępcze. 

Nasza flota samochodów serwisowych jest częścią ogólnoeuropejskiego systemu pomocy assistance, którą nasza firma świadczy na terenie kraju już od ponad 20 lat. W centrum tego systemu znajduje się człowiek, kierowca, użytkownik, krótko mówiąc: klient – powiedział Marek Zefirian. – Klient jest kimś, kto nadaje sens istnieniu każdej firmy. ARC Europe istnieje dla naszych klientów i dzięki naszym klientom. Rozwijamy się z myślą o nich – dodał.

(AM, źródło: ARC Europe)