Blog - Strona 1366 z 1368 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1366

Odc. 22 – Akademia Brokerska Nationale-Nederlanden, Michał Jakubowski

0

Akademia Brokerska Nationale-Nederlanden to nowa inicjatywa edukacyjna. Dwa razy w roku holenderski ubezpieczyciel zaprosi pośredników na dedykowane spotkania poświęcone aktualnym zagadnieniom prawnym i produktowym.
O pomyśle na Akademię opowiada Michał Jakubowski, dyrektor Departamentu Klienta Korporacyjnego.  Podczas czerwcowych spotkań mówiono oczywiście o RODO, o underwritingu w ubezpieczeniach na życie oraz o produktach łączących komponenty życiowe i ochronne.
Już teraz Nationale-Nederlanden zaprasza na jesienną edycję. Jej tematem będą Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Więcej szczegółów w 22. odcinku podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez Asekuracji”.

POBIERZ  | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 21 – Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie w aspekcie ubezpieczeniowym STUDIUM – Dariusz Gołębiewski, PZU LAB

0

We wrześniu 2018 rusza wspólne przedsięwzięcie edukacyjne PZU LAB i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, skierowane do brokerów i innych osób zainteresowanych ubezpieczeniowymi aspektami zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie.
W 21. odcinku podcastu o projekcie opowiada Dariusz Gołębiewski, wiceprezes PZU LAB. Z audycji dowiesz się:

  • kto najwięcej skorzysta z uczestnictwa w Studium
  • jakie są wymagania wstępne
  • co znajdzie się w programie

Więcej o projekcie:
www.pzu.pl/lab

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 20 – Kartą u agenta – TubaPay

0

Terminal kartowy w agencji ubezpieczeniowej to wciąż rzadkość. To już niedługo może się zmienić dzięki TubaPay, rozwiązaniu płatniczemu stworzonemu przez firmę Bacca, nagrodzonemu niedawno podczas Fintech&Insurtech Digital Congress.
Gościem podcastu są Piotr Kujawa i Cezary Świerszcz, którzy opowiadają:

  • Czy klienci chcieliby płacić kartą za ubezpieczenia?
  • Dlaczego dotychczasowe rozwiązania kartowe były za drogie?
  • Czy ubezpieczycielowi opłaca się pokrywać koszty transakcji kartowych?
  • Kto może mieć terminal zupełnie za darmo?
  • Czy terminal można zabrać do klienta?
  • W jaki sposób można zamówić własny terminal?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 19 – Allrisk allriskowi nierówny – Michał Urbaniak, Comadso

0

Na co przyda się produktowcom i agentom zakresowa porównywarka ubezpieczeń – nie trzeba tłumaczyć. Pomysł pojawił się w Danii, a od roku jest realizowany przez firmę Comadso również w Polsce. Pomaga wyjść z zaklętego kręgu koncentracji na cenie, sprzedawać językiem korzyści, a ubezpieczycielom tworzyć coraz ciekawsze produkty.
Gościem podcastu „Rozmowy bez asekuracji” jest Michał Urbaniak, który od lipca 2018 r. pokieruje polskim biurem Comadso w Gdyni. Z podcastu dowiesz się:

  • Jak prezentują się polskie ubezpieczenia mieszkaniowe na tle oferty europejskiej?
  • Czym się różnią od siebie produkty mieszkaniowe w modelu allrisk?
  • Na co zwracać uwagę, oceniając konkretny produkt ubezpieczeniowy?
  • Jakie nowe ryzyka pojawiają się jako dodatki do mieszkaniówki na innych rynkach?

PS Warto sięgnąć również do artykułu Michała Urbaniaka pt. „Allrisk allriskowi nierówny„, który ukazał się na łamach „Gazety Ubezpieczeniowej” w maju 2018 r.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 18 – Polisa z prawnikiem czy bez? – D.A.S.

0

Polska jest jednym z liderów, jeśli chodzi o tempo zmiany przepisów prawnych. Żeby nie zgubić się w gąszczu regulacji, warto skonsultować się z prawnikiem. Wybierając prawnika „z ulicy” lub „z googla”, musimy się liczyć z wydatkiem rzędu kilkaset złotych, niezależnie od tego, czy z porady ostatecznie skorzystamy… I tutaj pomocne jest ubezpieczenie ochrony prawnej, które za niewielką miesięczną składkę pozwala na nielimitowane konsultacje prawne, a w razie sporu pokrywa koszty procesowe, nawet jeśli spór przegramy.
Jak dokładnie działa ubezpieczenie ochrony prawnej? O tym opowiedzą Rafał Wiejski i Jacek Ihnatowicz z D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej. Z tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” dowiecie się również:

  • Skąd się bierze popularność ubezpieczeń ochrony prawnej w Niemczech?
  • Jakich dziedzin prawa nie obejmuje ochrona?
  • Czy prawnik „z polisy” pójdzie z nami do sądu?
  • Jak skutecznie dosprzedawać ubezpieczenia ochrony prawnej do innych rodzajów ubezpieczeń?
  • Dlaczego multiagenci i brokerzy sami chętnie korzystają z ubezpieczenia ochrony prawnej?
  • Co ma wspólnego polisa ochrony prawnej z ubezpieczeniem zdrowotnym?

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o ubezpieczeniach ochrony prawnej, posłuchaj 18. odcinka podcastu.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 17 – Subiektywnie o ubezpieczeniach – Maciej Samcik

0

Gościem tego odcinka podcastu jest Maciej Samcik, dziennikarz finansowy i redaktor naczelny bloga „Subiektywnie o finansach„.

  • Ile pieniędzy wydaje statystyczny Polak na ubezpieczenia?
  • Co to jest „luka ubezpieczeniowa”? Czy to realny problem, czy wymysł ubezpieczycieli?
  • Ilu lat potrzeba, żeby klient wybaczył misselling?
  • 5 problemów branży ubezpieczeniowej z perspektywy konsumenta
  • Co ubezpieczyciele robią dobrze, a gdzie popełniają błędy?
  • Jakich produktów brakuje na polskim rynku?
  • Czy ubezpieczyciele nadążają za przemianami społecznymi i technologicznymi?
  • Które ubezpieczenia są „fair”?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 16 – Czy ubezpieczenia są jak niemieckie porno? – Paweł Tkaczyk

0

Co ubezpieczenia mają wspólnego z niemieckim porno? O tym opowie Paweł Tkaczyk – autor książek „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” i „Narratologia”. Z podcastu dowiesz się również:

  • Co to są mikromomenty i jak je wykorzystywać w sprzedaży ubezpieczeń?
  • O czym chce słuchać twój klient?
  • W jaki sposób skutecznie budować markę osobistą?
  • Co możesz zrobić, żeby potencjalny klient właśnie od ciebie chciał kupić polisę?
  • Jak wejść do głowy klienta?
  • Czy grywalizacja może przydać się agentowi ubezpieczeniowemu?
  • Jak żonglować wartością?
  • Jak być jak fryzjer, który strzygł Cameron Diaz?
  • Jak wykorzystać efekt naturalnego snobizmu w ubezpieczeniach?
  • Jakie jest źródło twojej siły?

PS Jeśli masz chęć, zrób z Pawłem Tkaczykiem 11 kroków do silnej marki osobistej.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 15 – Trzy rodzaje diagnozy w ubezpieczeniach grupowych, Gruplowe

0

W tym odcinku podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” poznasz trzy metody sprzedaży ubezpieczeń grupowych: przez wydzwonienie, przez wychodzenie i przez… wysiedzenie. Waldemar Poberejko z Gruplowe przedstawi też trzy rodzaje diagnozy, które pomogą istotnie zwiększyć skuteczność sprzedaży grupówek.

  • Co zrobić przed pierwszym spotkaniem z potencjalnym klientem?
  • Jakich informacji potrzebujesz?
  • Jakie pytania powinieneś sobie zadać?
  • Jak zaprezentować się jako profesjonalista i BYĆ profesjonalistą?
  • Jak wybrać odpowiedni strój na spotkanie z klientem?
  • Co koniecznie należy wiedzieć o produktach?
  • Jak sobie poradzić z konkurencją?
  • Jak „shakować” kontrakt?
  • Czy można stać się sprzedawcą ze 100% skutecznością?
  • W jaki sposób pracować z obiekcjami?
  • Jak budować długofalowe relacje biznesowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 14 – Telematyka w 2 tygodnie, Bacca

0

Telematyka – hit czy kit 2018? I czy da się ją wdrożyć w 2 tygodnie?
Cezary Świerszcz i Piotr Kujawa z firmy Bacca opowiadają o swoich najgorszych doświadczeniach z aplikacjami telematycznymi, dzięki którym wiedzieli, czego NIE ROBIĆ.
Z podcastu dowiecie się:

  • Czy klienci są już gotowi na telematykę?
  • Czy telematyka to „zabawka” tylko dla majątkowych TU?
  • Co jest najtrudniejsze przy wdrożeniu projektu telematycznego?
  • Od czego zacząć?
  • Czy telematyka może być wyrazem zaangażowania społecznego ubezpieczyciela?
  • Co jest kluczowe w aplikacji telematycznej – marketing, underwriting czy misja?
  • Jak nie przedobrzyć?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 13 – Zyskowna multiagencja bez komunikacji, Grzegorz Gasiecki

0

100 tys. polis w multiagencji praktycznie bez komunikacji? Tak właśnie pracuje Grzegorz Gasiecki z zespołem w multiagencji ProPlus. Już od lat największą pasją Grzegorza są ubezpieczenia zdrowotne. Czy mogą być podstawą stabilnego, rozwojowego biznesu ubezpieczeniowego?
Z podcastu dowiecie się:

  • Co ubezpieczenia mają wspólnego z seksem
  • Jak skutecznie sprzedawać klientom korporacyjnym programy zdrowotne, ochronne i mieszane
  • Z kim w firmie rozmawiać o ubezpieczeniach
  • Jak wykorzystać nowe technologie w pracy multiagencji
  • Jakie błędy można popełnić i jak ich uniknąć
  • Czy warto tworzyć programy lojalnościowe
  • Jak zmienia się rynek pracy i co to oznacza dla pośrednika, który specjalizuje się w benefitach pracowniczych
  • Czy multiagent może sam stać się „dajrektem”?
  • Czy bać się RODO?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

17,888FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie