Bolt for Salesforce: Automatyzacja spersonalizowanego kwotowania

0
268

Wiodąca platforma insurtechowa Bolt nawiązała współpracę z Salesforce w celu wdrożenia Bolt for Salesforce na Salesforce AppExchange. Integracja ma zautomatyzować i usprawnić proces kwotowania ubezpieczeń dla klientów Salesforce Financial Services Cloud.

Dysponując Bolt for Salesforce, agenci mogą porównywać kwotowania ubezpieczeń u wielu dostawców bezpośrednio na platformie Salesforce. Umożliwia im to dostęp do szerokiej gamy produktów, w opcjach standardowych, specjalistycznych i niestandardowych. Wykorzystując dane z Salesforce i należącego do Bolt Data Marketplace, agenci mogą wstępnie wypełniać kwestionariusze do kwotacji, zyskując większą dokładność i skuteczność. – Integracja z Salesforce pozwala nam dać agentom i brokerom prawdziwie innowacyjne doświadczenie, dzięki wprowadzaniu wartościowych danych polisowych i kwotacji bezpośrednio do Salesforce. Zwiększa to możliwości agentów i brokerów oferowania szerszego wyboru produktów i dostarczania klientom w czasie rzeczywistym szytych na miarę kwotacji. Dzięki wykorzystaniu AI kwotowanie jest proaktywne i spersonalizowane – powiedział Jon Walheim, CEO Bolt.

(AC, źródło: Insurtech Insights)