Wrześniowy przypis składki brutto LINK4 z ubezpieczeń motoryzacyjnych w kanale online był o 133% wyższy od uzyskanego w analogicznym miesiącu poprzedniego roku. Zakład podkreśla, że tak znaczący wzrost był możliwy dzięki konsekwentnie realizowanej przez niego strategii omnichanel, zakładającej zwiększenie integracji kanałów sprzedażowych oraz automatyzację procesów.
– Ten imponujący wzrost i utrzymanie dynamiki sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych to zasługa dobrej współpracy naszych zespołów. Konsekwentnie realizujemy nasze założenia, które przekładają się na widoczne wzrosty dla biznesu. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewnia jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom. Idziemy dobrą drogą, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i wprowadzać kolejne innowacyjne rozwiązania – mówi wiceprezes LINK4 Michał Chyczewski.
W ramach realizacji strategii omnichannel zakład udostępnił klientom na początku września nowy portal obsługowo-sprzedażowy. W ramach serwisu dostępny jest m.in. szybki kalkulator ubezpieczeń, który dzięki integracji z bazami CEPiK i CEP pozwala w kilka sekund obliczyć składkę za OC czy AC. Oprócz kalkulatora klienci LINK4 znajdą także w nowym serwisie czytelny i intuicyjny interfejs z łatwą nawigacją, wygodną wyszukiwarkę, uproszczone i przejrzyste formularze oraz opcję wyboru preferowanej formy kontaktu (np. czat lub rozmowa telefoniczna). Jednocześnie ubezpieczyciel zintegrował oferty w kanale online i call center oraz wprowadza na szeroką skalę automatyzację procesów sprzedażowych.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl