Daję sobie szansę na realizację ambicji

0
1585

Karolina Kozłowska awansowała na stanowisko dyrektora krajowego OVB Polska w styczniu 2022 r. Swoją karierę w branży pośrednictwa finansowego rozpoczęła w 2009 r. Opowie o tym, co decyduje o sukcesie Holdingu OVB.

Moje cele zawodowe to: budowanie marki osobistej, nie tylko w Polsce, ale i w Europie, oraz ekspansja na inne kraje. Poznając OVB w 2009 r., wiedziałam, że daję sobie szansę na realizację moich ambicji.

Budowanie marki osobistej

Wykreowanie wizji i misji, zdefiniowanie swoich celów, wartości i sposobu działania, które stanowią podstawę w budowaniu marki osobistej, było dla mnie najbardziej istotne.

W OVB zafascynowała mnie realizowana konsekwentnie od ponad 50 lat w Europie wizja rozwoju firmy. W każdym kraju jest to taki sam model biznesowy, opierający się na stworzeniu silnej i stabilnej firmy, która oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu doradztwa finansowego i ubezpieczeniowego swoim klientom. Mamy do dyspozycji doskonałe produkty, szkolenia, systemy i narzędzia.

Moją uwagę zwróciło także to, jak kształtowana jest praca zespołowa i system motywacyjny.

Te aspekty są szczególnie ważne, kiedy mamy do wykonania zadania menedżerskie polegające między innymi na budowaniu zespołów. Od lat w mojej pracy towarzyszy mi poczucie odpowiedzialności za każdego, kogo zapraszam do biznesu i współpracy. Wiem, że mogę zaoferować moim współpracownikom istotne wartości, jak na przykład rozwój osobisty poprzez permanentną edukację.

Duże wizje i cele osiąga się wytrwałością w dążeniu do ich realizacji. Nie do przecenienia jest też ambicja i wdzięczność. To wszystko towarzyszyło mi od samego początku mojej współpracy i tego samego uczę osoby rozpoczynające swoją przygodę z OVB .

Misja przede wszystkim

Sądzę, że o sukcesie OVB decydują cztery z wymienionych poniżej zagadnień:

ciągłe doskonalenie, ekspansja na nowe rynki i międzynarodowy zasięg, partnerstwa strategiczne z innymi instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi oraz innowacyjność.

OVB zdaje sobie sprawę z szybko zmieniającego się świata finansów i ubezpieczeń oraz rosnących oczekiwań klientów. Dlatego firma koncentruje się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, które nawet w trudnych czasach pandemii sprostały potrzebom rynku.

W moim biznesie są też kwestie bezdyskusyjne – działanie zgodnie z literą prawa, lojalność względem klientów i współpracowników. A to, co daje największą radość, to sukcesy moich współpracowników. Kiedy widzę ich rozwój, mam poczucie wspólnego powodzenia. Należy również pamiętać, że to porażka pcha świat do przodu. Zawsze powtarzam moim współpracownikom, że pracę z OVB powinni potraktować jak misję, a nie jak karierę. Dzięki temu będą mieli zadowolonych współpracowników i klientów, a wtedy pod skrzydłami naszego holdingu mogą zbudować nawet międzynarodowe przedsiębiorstwa.

Karolina Kozłowska
dyrektor krajowa OVB Polska