ERGO Hestia: Co trzeci poszkodowany lub klient wybiera „Rower na zawsze”

0
497

Już co 3. osoba likwidująca szkodę komunikacyjną w ERGO Hestii decyduje się na rower zamiast auta zastępczego, przekazywany poszkodowanemu lub klientowi na własność w ramach akcji sopockiego ubezpieczyciela, będącej jednym z szeregu jego działań ukierunkowanych na ESG.

Program „Rower na zawsze” jest wspólnym przedsięwzięciem ERGO Hestii oraz Kross. Pozwala on klientowi lub poszkodowanemu na czas naprawy auta dokonać wyboru pomiędzy samochodem zastępczym przewidzianym przez warsztat a rowerem Kross lub Le Grand, który klient lub poszkodowany może zatrzymać na zawsze. Do programu kwalifikują się szkody, w ramach których auto zastępcze byłoby wydane na okres minimum 8 dni.

W 2021 roku z programu skorzystało o 12% osób więcej niż w 2020 r.

– Jazda rowerem ma wiele zalet: pozytywnie wpływa na nasze zdrowie, nie emituje spalin, a ponadto pozwala oszczędzać na paliwie, co też ma ostatnio niebagatelne znaczenie. Dlatego „Rower na zawsze”, z roku na rok zaskarbia sobie coraz więcej zwolenników – podsumowuje Mario Zamarripa, dyrektor ds. Zrównoważonego Rozwoju ERGO Hestii.

(AM, źródło: ERGO Hestia)