ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji

0
976

ERGO Hestia opracowała nową strategię komunikacji opartą na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. W kreacjach wizerunkowych i produktowych będzie można zobaczyć dzieła m.in. takich artystów, jak Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek czy Paweł Magnus.

– Jestem zachwycony i wdzięczny ERGO Hestii, że od dawna wspiera polskich artystów. Pokazała to, tworząc projekt „Artystyczna Podróż Hestii”, a teraz przypieczętowała to genialną strategią komunikacji wizualnej opartą na pracach moich, a także innych znamienitych twórców. To dla mnie zaszczyt – mówi Witold Ziomek.

Koncepcja kreatywna ERGO Hestii została oparta o artystyczne i zarazem rzadko spotykane w marketingu online formaty, których celem jest nie tylko promocja marki i oferowanych przez ERGO Hestię produktów, ale też intrygowanie i angażowanie internautów podobnie jak robią to dzieła sztuki. 

– Zależało nam na tym, by działania marketingowe online ERGO Hestii były spójne z naszymi wartościami, z naszym zamiłowaniem do sztuki, której rozwój wspieramy z ogromnym zaangażowaniem już od 20 lat poprzez zróżnicowane działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Teraz zaangażowanie to obejmuje również nasze działania marketingowe – tłumaczy Maria Rosa, dyrektor Marketingu Online ERGO Hestii. – Dzięki nowej identyfikacji wizualnej wychodzimy z jednorazowych niknących formatów. Nadajemy naszej komunikacji wyrazu, gdzie znaczenie mają nie tylko wartości estetyczne, ale też światopoglądowe – dodaje.

Kreacje wykorzystywane w ramach nowej linii komunikacji opracował zespół marketingu online ERGO Hestii razem z agencją Accenture. Zamiast powszechnie stosowanych grafik pojawią się m.in. artystyczne fotografie.

EHM i EHŻ, prawa na własność

Nowa strategia komunikacji online jest spójna z wyznawanymi przez firmę wartościami, takimi jak wieloletnie wsparcie utalentowanych twórców poprzez konkursy w rodzaju np. Artystycznej Podróży Hestii, dzięki którym laureaci mają szanse na rezydencje w największych ośrodkach artystycznych na świecie, czy wysoką odpowiedzialność społeczną. Ponadto podkreśla charakterystyczne cechy marki: prostotę, nowoczesność i responsywność.  

(AM, źródło: ERGO Hestia)