#ubezpieczeniowyLIVE: Multiagent – nowe produkty i technologie
Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się w czwartek 29 sierpnia 2024 roku w godzinach 13:00–15:00. Partnerem strategicznym programu jest Insly.
W programie:
Agenci, wypracujmy jeden standard...
Grzegorz Goluch przestał kierować obsługą szkód i świadczeń w PZU
Grzegorz Goluch, dotychczasowy dyrektor zarządzający ds. obsługi szkód i świadczeń PZU SA i PZU Życie, z dniem 31 sierpnia obecnego roku przestał pełnić tę...
Tomasz Tarkowski wraca do PZU
28 sierpnia rada nadzorcza PZU SA zdecydowała, że Maciej Rapkiewicz opuści zarząd firmy. W jego miejsce powołany został Tomasz Tarkowski. Przyczyn odwołania nie podano....
#ubezpieczeniowyLIVE: Liderzy ubezpieczeń na życie i zdrowotnych
Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się w czwartek 20 czerwca 2024 roku w godzinach 13:00–14:30. Tematem odcinka będą ubezpieczenia na życie oraz zdrowotne.
W programie:
Świat,...
Kontrole KNF dotyczące APK dosięgną wszystkich
Komisja Nadzoru Finansowego sprawdza, jak duże multiagencje wypełniają wymogi formalne dotyczące przeprowadzania przez agentów analizy potrzeb klienta. Wiadomo już, że zastrzeżeń jest tak wiele,...
Kto ma płacić za akcje ratunkowe w górach?
W Polsce akcje ratownicze przeprowadzone przez GOPR i TOPR są bezpłatne, chociaż godzina pracy specjalistycznego śmigłowca kosztuje blisko 10 tys. zł. Tymczasem za granicą,...
Łukasz Heinowski będzie nadzorować kanał wyłączny PZU
Jak dowiedziała się „Gazeta Ubezpieczeniowa”, po kilkuletniej przerwie do Grupy PZU wraca Łukasz Heinowski. Menedżer będzie pełnić funkcję dyrektora Biura Sprzedaży Wyłącznej.
Łukasz Heinowski ma...
#ubezpieczeniowyLIVE: Trendy w likwidacji szkód – szkody całkowite
Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się we wtorek 18 czerwca 2024 roku w godzinach 13:00–14:30. Tematem odcinka będą trendy w likwidacji szkód.
W programie:
Szkoda całkowita...
Pięć (niestety) prawdziwych historii z ubezpieczeniami w banku
Wszechobecne reklamy muszą zwrócić się w marży i opłatach, a łaska pośrednika na pstrym koniu jeździ. Dlatego kiedy klient przychodzi do banku po „hipotekę”,...
KNF: Brak analizy potrzeb klienta niezgodny z przepisami
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w toku wykonywania czynności nadzorczych i kontrolnych analizował między innymi praktyki dotyczące dystrybucji ubezpieczeń przeznaczonych dla konsumentów. Efektem tych analiz...