EY: Klienci chcą kupować polisy u agentów i mieć zdalną obsługę posprzedażową
66% uczestników badania EY „Jak Polacy kupują ubezpieczenia?” zadeklarowało, że nabywa ubezpieczenie w kanale tradycyjnym. 27% szuka informacji o polisie wyłącznie w internecie, a...
Skuteczni agenci wybierają aktywność
Czy pandemia to dla agentów nieuniknione spadki sprzedaży? W kwietniu 2020 r. zapytaliśmy agentów na trzech forach ubezpieczeniowych: OFA, FAU i Biznes Ubezpieczeniowy o...
Siła Conecto rośnie z każdym miesiącem
„Siła regionalna, moc globalna” to motto Conecto Broker, spółdzielni niezależnych brokerów, która na rynku brokerskim pojawiła się w ubiegłym roku. Za projektem stoją silni...
Concordia Polska modyfikuje obowiązkową ofertę rolną
Od 11 maja Concordia Polska Grupa Generali wprowadza modyfikacje w swojej ofercie ubezpieczeń upraw rolnych. Zakład nie wyklucza, że ze względu na szczupłość puli...
TUZ nadal oferuje ubezpieczenia rolne z dopłatą
Wbrew pojawiającym się informacjom, na rynku nadal są dostępne dotowane ubezpieczenia rolne. Taką ochronę oferuje TUZ Ubezpieczenia – jedno z towarzystw uprawnionych do dystrybuowania...
Nowe inicjatywy ubezpieczeniowe wspierające walkę z koronawirusem
Od samego początku stanu epidemii w Polsce firmy ubezpieczeniowe wykazują duże zaangażowanie we wspieraniu różnych inicjatyw pozwalających na skuteczną walkę z COVID-19. Ta aktywność...
Sejmowa komisja zgodziła się na nowe uprawnienia KNF wobec zagranicznych ubezpieczycieli
6 maja sejmowa Komisja Finansów Publicznych przyjęła rządowy projekt nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (UUO) oraz...
Ubezpieczyciele życiowi coraz bardziej zdalni
Ogłoszenie stanu epidemii w Polsce zmusiło ubezpieczycieli do przeniesienia procesów sprzedażowych do internetu. Szczególnie dużym wyzwaniem było to dla zakładów życiowych, które w odróżnieniu...
KNF przedstawiła osiągnięcia finansowe rynku ubezpieczeń w 2019 roku
Jedna trzecia ubiegłorocznego przypisu składki z ubezpieczeń na życie została zebrana z umów grupowych. Z kolei w dziale II blisko dwie trzecie przychodów ze...
PR ubezpieczeń w czasie zarazy
Zawirowania
gospodarcze i społeczne wbrew pozorom mogą sprzyjać budowaniu efektywnego wizerunku.
Marki ubezpieczeniowe mają szansę podkreślić te spośród swoich cech, które są
generyczne dla branży: bezpieczeństwo, partnerstwo...