Cień koronawirusa nad światową gospodarką
Walka z Covid-19 jest wojną w
pełnym tego słowa znaczeniu. Wydaje się, że Chiny wygrały pierwszą bitwę.
Hongkong, Tajwan, Singapur i Japonia również odniosły pewne sukcesy...
PKO BP: Ponad 100 tys. sprzedanych polis komunikacyjnych
Od września 2018 roku PKO Bank Polski sprzedał ponad 100 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych. W ciągu 2 lat bank chce osiągnąć poziom 500 tys. sprzedanych...
Link4 zmodyfikował ofertę dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych
Link4 wprowadził zmiany w swojej ofercie dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych. Modyfikacje obejmujące ubezpieczenia AC i NNW rozszerzyły zakres ochrony w tych polisach. Zmiany obowiązują od...
Czy ubezpieczyciele umieją działać zdalnie?
Innowacje,
o których branża ubezpieczeniowa najczęściej mówiła w 2019 r., to omnichannel,
portale klienckie i narzędzia do samodzielnej likwidacji szkód. Wszystko
wskazuje na to, że innowacjami o...
Prezes TUZ Ubezpieczenia w programie #ubezpieczeniowyLIVE
Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia, będzie gościem programu #ubezpieczeniowyLIVE, który zostanie wyemitowany w poniedziałek 27 kwietnia o godz. 13.00 na Facebooku.
Podczas programu
Piotr Zadrożny opowie...
Nasz świat stanął na rozdrożu
Reakcje ubezpieczycieli
w trakcie kryzysu Covid-19 i po nim wpłyną na kształt branży na kolejne 20 lat.
Fakt, że dzieje się to w tym samym czasie,...
Jak płatności zmieniają branżę
Doskonale
pamiętam czasy, gdy korporacyjne życie zmuszało mnie do intensywnego korzystania
z taksówek. Obsługą klientów firmowych zajmowały się wówczas w Warszawie duże
korporacje taksówkowe oferujące bezgotówkowe rozliczenia...
TUZ Ubezpieczenia: Ponad tysiąc agentów zgłosiło się do „Pełnego Pakietu Pomocy dla Agenta”
W ciągu niespełna trzech dni roboczych ponad tysiąc agentów z całej Polski zarejestrowało się do programu TUZ Ubezpieczenia „Pełny Pakiet Pomocy dla Agenta”. To...
Teraz to się nie da?
Ostatnio mogliśmy przeczytać
o tym, że dobrych momentów na wdrożenie programu ubezpieczeniowego nie ma. Obecnie
można powiedzieć, że nie ma nawet dobrych momentów na obsługę już
obowiązującego...
Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów
Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call.
INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...