Featured - Strona 364 z 385 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Cień koronawirusa nad światową gospodarką

Walka z Covid-19 jest wojną w pełnym tego słowa znaczeniu. Wydaje się, że Chiny wygrały pierwszą bitwę. Hongkong, Tajwan, Singapur i Japonia również odniosły pewne sukcesy...

PKO BP: Ponad 100 tys. sprzedanych polis komunikacyjnych

Od września 2018 roku PKO Bank Polski sprzedał ponad 100 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych. W ciągu 2 lat bank chce osiągnąć poziom 500 tys. sprzedanych...

Link4 zmodyfikował ofertę dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych

Link4 wprowadził zmiany w swojej ofercie dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych. Modyfikacje obejmujące ubezpieczenia AC i NNW rozszerzyły zakres ochrony w tych polisach. Zmiany obowiązują od...

Czy ubezpieczyciele umieją działać zdalnie?

Innowacje, o których branża ubezpieczeniowa najczęściej mówiła w 2019 r., to omnichannel, portale klienckie i narzędzia do samodzielnej likwidacji szkód. Wszystko wskazuje na to, że innowacjami o...

Prezes TUZ Ubezpieczenia w programie #ubezpieczeniowyLIVE

Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia, będzie gościem programu #ubezpieczeniowyLIVE, który zostanie wyemitowany w poniedziałek 27 kwietnia o godz. 13.00 na Facebooku. Podczas programu Piotr Zadrożny opowie...

Nasz świat stanął na rozdrożu

Reakcje ubezpieczycieli w trakcie kryzysu Covid-19 i po nim wpłyną na kształt branży na kolejne 20 lat. Fakt, że dzieje się to w tym samym czasie,...

Jak płatności zmieniają branżę

Doskonale pamiętam czasy, gdy korporacyjne życie zmuszało mnie do intensywnego korzystania z taksówek. Obsługą klientów firmowych zajmowały się wówczas w Warszawie duże korporacje taksówkowe oferujące bezgotówkowe rozliczenia...

TUZ Ubezpieczenia: Ponad tysiąc agentów zgłosiło się do „Pełnego Pakietu Pomocy dla Agenta”

W ciągu niespełna trzech dni roboczych ponad tysiąc agentów z całej Polski zarejestrowało się do programu TUZ Ubezpieczenia „Pełny Pakiet Pomocy dla Agenta”. To...

Teraz to się nie da?

Ostatnio mogliśmy przeczytać o tym, że dobrych momentów na wdrożenie programu ubezpieczeniowego nie ma. Obecnie można powiedzieć, że nie ma nawet dobrych momentów na obsługę już obowiązującego...

Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów

Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call. INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...
18,106FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie