Featured - Strona 392 z 427 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Agenci wyłączni PZU to elita na rynku ubezpieczeń

PZU stawia na agentów wyłącznych. Motywuje ich na wiele sposobów – organizuje szkolenia dopasowane do ich indywidualnych potrzeb, nagradza za osiągnięcia sprzedażowe i wspiera...

Jak koronawirus i dane ukształtują nowy ekosystem miejsca pracy?

Według raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakfefield „Miejsce pracy przyszłości” w tzw. nowej normalności 50% pracowników najprawdopodobniej będzie pracować w ramach Kompletnego Ekosystemu...

Burze, ulewy i zalania. Jak zachować się po szkodzie?

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej codziennie wydaje ostrzeżenia meteorologiczne i hydrologiczne dla poszczególnych części kraju. Ulewy, burze z gradem czy powodzie zagrażają Polsce od...

Transport w potrzasku

Koronawirus niektóre branże czy dziedziny biznesu wzmacnia, na przykład handel elektroniczny, inne doprowadza na skraj agonii. Tak jest chociażby z wieloma przedsiębiorstwami działającymi w...

Brokerzy po prostu chcą z nami robić biznes

Rozmowa z Agnieszką Żołędziowską-Kulig, wiceprezes AXA Ubezpieczenia Aleksandra E. Wysocka: – Jak układała się w AXA współpraca z brokerami w czasach, w których osobiste spotkania...

Od czego zacząć sprzedażową rozmowę telefoniczną z potencjalnym klientem, który w ogóle nas nie...

Obawy czy wręcz lęki związane z tym, od czego zacząć rozmowę telefoniczną (cold calling), są na pierwszym miejscu we wszystkich ankietach, jakie prowadzę przed...

Mindset pivot – czas zmian

Zmiany w sposobie myślenia o biznesie („Mindset change – mindset pivot”) będą tematem jesiennej edycji konferencji Fintech&Insurtech Digital Congress, która odbędzie się w Warszawie...

Agencie, spójrz na dane!

Strumienie danych, uczenie maszynowe, big data – to hasła, które zdominowały ostatni rok w ubezpieczeniach. Z jednej strony nośne, z drugiej trudne do wyobrażenia,...

Pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna Unilink

3 lipca multiagencja Unilink rozpoczęła pierwszą w swojej historii ogólnopolską kampanię marketingową. Akcja prowadzona w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych ma na celu zbudowanie rozpoznawalności marki...

Internet rzeczy nigdy nie śpi

W ostatnich miesiącach w Polsce wybuchło kilkanaście pożarów dużych zakładów produkcyjnych. Ponad połowa w dni wolne od pracy. To niemal wyklucza możliwość szybkiej reakcji....
18,476FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie