Latem nie zwalniajmy tempa
Wakacje to w multiagencji sezon ogórkowy. Nawet jeśli pracy nie ma mniej niż w ciągu roku, to jednak wszystko bardziej się odkłada i ślimaczy....
Świat, jakiego szukałam
Zgodnie z teorią, że przyczynę tego, co się dzieje dziś, poznamy w przyszłości, ogłoszenie w gazecie z października 2002 r. „Firma finansowa zatrudni”, zmieniło...
Kiedy jest najlepszy moment na wdrożenie życiówki?
Jak wskazuje praktyka rynkowa – nigdy. I zapewne wiele
brokerek i brokerów zgodzi się z opinią, że słuchając klientów czy osoby
obsługującej ubezpieczenie w firmie, można...
Koronawirus mówi „sprawdzam” branży ubezpieczeniowej
Rozmowa z Maciejem Dylewskim, prezesem
zarządu CCN Polska
Aleksandra E. Wysocka: –
Jak bardzo uległa zmianie otaczająca Was rzeczywistość?
Maciej
Dylewski: – Jeszcze miesiąc temu nasz świat wyglądał zgoła
inaczej,...
TUZ Ubezpieczenia: Ponad tysiąc agentów zgłosiło się do „Pełnego Pakietu Pomocy dla Agenta”
W ciągu niespełna trzech dni roboczych ponad tysiąc agentów z całej Polski zarejestrowało się do programu TUZ Ubezpieczenia „Pełny Pakiet Pomocy dla Agenta”. To...
Nowe inicjatywy ubezpieczeniowe wspierające walkę z koronawirusem
Od samego początku stanu epidemii w Polsce firmy ubezpieczeniowe wykazują duże zaangażowanie we wspieraniu różnych inicjatyw pozwalających na skuteczną walkę z COVID-19. Ta aktywność...
Cyfrowa transformacja w ubezpieczeniach. Papierowy hamulcowy
W ostatnim czasie przyszło mi znaleźć się w dość komicznej sytuacji, w której poprzez narzędzie do wideokonferencji, siedząc wygodnie w domu, prezentowałem system do...
Prezes Avivy o wpływie koronawirusa na branżę ubezpieczeniową
Adam Uszpolewicz, prezes Aviva w Polsce, jest zdania, że pandemia koronawirusa może mocno dotknąć branżę ubezpieczeniową w Polsce. Pierwsze negatywne efekty są już widoczne.
Adam...
Jest miejsce na wzajemność w ubezpieczeniach korporacyjnych
Rozmowa z Rafałem Kilińskim, prezesem TUW PZUW
Aleksandra E. Wysocka: – Rok 2019 zamknęliście rekordowym wynikiem finansowym. Jaka jest tajemnica tego sukcesu?
Rafał Kiliński: – To...
Jak zmienić grupę w efektywny zespół sprzedażowy
W ostatnim artykule pisałem o częstym problemie menedżerów polegającym na tym, że bardziej zarządzają grupą niż zespołem. Ponieważ jest to najczęściej wina menedżera i...