Gazeta Ubezpieczeniowa nr 21/2021

0
1139
  • Marcin Piskorski, Adam Pasternak-Winiarski, Deloitte; Anna Gwiazda, PZU; Tomasz Sumara, Generali; Iwona Szczęsna, PIU; Mateusz Pohl, ERGO Hestia: Czy polscy ubezpieczyciele są gotowi na rewolucję w sprawozdawczości? – str. 2
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Strategia wszechstronnej obsługi klientów – str. 4
  • Anna Walkiewicz, SAS: Analiza danych kluczem do udanej interakcji z klientem – str. 5
  • Generali: Zmiana warunków AC po wezwaniu Rzecznika Finansowego – str. 6
  • MojaAviva: Leczenie w szpitalu można już zgłaszać online – str. 8
  • Ryzyko pandemii. Jak z nieubezpieczalnego zrobić ubezpieczalne – str. 10
  • Paweł Napiórkowski: PRIIPs. Historia jednego rozporządzenia – str. 11
  • EIOPA: Czy ubezpieczyciele i reasekuratorzy są odporni na gospodarcze skutki pandemii? – str. 12
  • Analizy Online, IGTE: OFE skorzystały na giełdowych wzrostach – str. 13
  • Xenia Kruszewska, Saltus Ubezpieczenia: Bez badań nie należy wracać do treningów – str. 14
  • Laven: Nowoczesne leczenie dzięki polisom komplementarnym – str. 15
  • dr Michał P. Ziemiak: Zarządzanie PPK i prowadzenie ich są nierozłączne – str. 17
  • Przemysław Pająk: Pierwszy krok do skutecznej marki osobistej to prywatny profil na Facebooku – str. 18
  • Małgorzata Pura: Zaufanie klienta jako fundament poznania potrzeb ubezpieczeniowych – str. 18
  • Paweł Skotnicki: A co, gdy człowiek żyje za długo? – str. 19
  • Dawid Kopczyk: Sztuczna inteligencja, data science i automatyzacja w aktuariacie – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: Co (z)robimy dla ratowania klimatu? – str. 21
  • dr Jerzy Podlewski: Ryzykonomia. Krótka pamięć o ryzyku – str. 21
  • Adam Kubicki: Jak ustabilizować dochód ze sprzedaży – str. 22
  • Biblioteczka ubezpieczeniowca: Marcus Sheridan, Co chce wiedzieć klient. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców – str. 22


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.