Gazeta Ubezpieczeniowa nr 39/2021

0
937

Dodatek specjalny LIDERZY INNOWACJI:

  • Marcin Kurczab, Bartłomiej Gołębiowski, PZU: Laboratorium Innowacji to most między biznesem PZU i światem startupów – str. 7–8
  • Łukasz Karda, Błażej Kwiatkowski, Medycy24.pl: Pakiety z nieograniczonym dostępem do lekarzy online podbijają polski rynek ubezpieczeniowy – str. 8
  • Marta Prus-Wójciuk, Zuzanna Karolak, SAS: Pandemia napędza wyłudzenia również w ubezpieczeniach – str. 9
  • Agnieszka Kłobus, Signius: Nowy wymiar podpisu kwalifikowanego dla branży ubezpieczeniowej – str. 10
  • Bartosz Jakubiel, LINK4: Analiza mowy wesprze sprzedawców i zadba o emocje klientów – str. 11
  • Ochrona przed skutkami ransomware będzie nadal dostępna, ale za wyższą cenę – str. 12
  • Jak cyberprzestępcy wykorzystują stacje ładowania samochodów elektrycznych? – str. 12
  • Michał Trochimczuk, Marcin Pluta, Sollers: Chmura technologią ubezpieczeniową przyszłości – str. 13

Poza tym w numerze:

  • OVB: Sukcesy najlepiej świętuje się razem! – str. 2–3
  • Aleksandra E. Wysocka: Czy młodym brokerom jest wszystko jedno? – str. 4
  • Roger Hodgkiss, Generali: Nie jestem zoomowym menedżerem – str. 5
  • PFR Portal PPK: Emerytalna szklanka do połowy pusta czy pełna? – str. 6
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Wielki powrót – str. 14
  • PIU: Świetna sprzedaż, niskie zyski – str. 15
  • KNF: W sektorze komunikacyjnym więcej składek, ale gorsza rentowność – str. 16
  • PZU: Kompletny ekosystem pod jednym dachem – str. 19
  • Patryk Jasiński: Jak skutecznie zepsuć sprzedaż za pomocą e-maila – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: Ubezpieczyciele wciąż podgrzewają klimat – str. 21
  • Adam Kubicki: Od czego zależy motywacja sprzedawcy – str. 22
  • Marcin Kowalik: Lekarze chcą zawsze – str. 22
  • Kluczowe trendy technologiczne w biznesie według ERGO i Munich Re – str. 24


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.