Gdyby tylko Kopernik wiedział…

0
1211

…że w układzie słonecznym jest jeszcze jedna planeta, nie omieszkałby jej dokładniej opisać w swoim sławnym dziele. Bo to planeta wyjątkowa: planeta Pru. Mieliśmy okazję przekonać się o tym 13 kwietnia we Wrocławiu, gdzie swoją doroczną Konferencję Sprzedaży zorganizował Prudential Polska*.

Ponad 300 konsultantów, liderów sprzedaży i pracowników Biura Centralnego uczestniczyło w wydarzeniu, które odbyło się w kosmicznej aurze, pod hasłem „Misja 2024”. Na uczestników czekało mnóstwo niezapomnianych atrakcji. W trakcie pełnego wrażeń dnia mogliśmy poznać kilka wymiarów tej kosmicznej podróży.

Kosmos dla milionerów

Nie jest to nic nowego dla tych, którzy obserwują poczynania Elona Muska. Ale ubezpieczeniowy kosmos ma swoich wyjątkowych milionerów. Najlepsi z najlepszych, crème de la crème, elita ubezpieczeń to ci, którzy charakteryzują się wysokim poziomem etyki zawodowej, doskonałą wiedzą oraz zrealizowali wymagania określone regulaminem organizacji Million Dollar Round Table. W roku 2023 było ich w Prudential 27, a to oznacza, że grono „milionerów” spod znaku Pru systematycznie rośnie. Są to:

1 Agnieszka Popławska, Białystok
2 Bernadetta Poskrobko, Białystok
3 Daniel Białek, Bydgoszcz
4 Karol Bilski, Bydgoszcz
5 Mariusz Zieliński, Częstochowa
6 Katarzyna Pilczuk, Gdańsk
7 Tomasz Skrla, Gdańsk
8 Rafał Fonfara, Kalisz
9 Anna Isci, Katowice
10 Marta Sionkowska, Katowice
11 Tomasz Samuel, Katowice
12 Jakub Kubica, Katowice
13 Mirosław Kurek, Katowice
14 Michał Gawron, Kraków
15 Jan Walaszek, Kraków
16 Bartłomiej Tomczyk, Łódź
17 Piotr Stefański, Olsztyn
18 Cezary Kowalczyk, Olsztyn
19 Agnieszka Surowik, Poznań
20 Piotr Cegła, Szczecin
21 Jarosław Cwojdziński, Szczecin
22 Monika Zmudziejewska, Toruń
23 Dominik Makowski, Toruń
24 Andrzej Popielewski, Warszawa
25 Barbara Smędzik, Wrocław
26 Michał Zieliński, Wrocław
27 Radosław Dwernicki, Wrocław

Prudential aktywnie wspiera aspiracje i ambicje kolejnych kandydatów do tego zaszczytnego grona poprzez aktywność Klubu Milionera, obejmującą spotkania online, dyskusje na podstawie najciekawszych materiałów ze stron MDRT czy wewnętrzny program mentoringowy.

Zapisane w gwiazdach

Nie od dziś wiadomo, że każdy znak zodiaku ma swoją określoną charakterystykę i horoskop. Dlatego przed 20 Asami Sprzedaży prowadząca konferencję Paulina Chylewska odkryła biznesową przyszłość na rok 2024. Okazało się, że aż czterech asów urodziło się pod znakiem Panny, co nie dziwi, bo właściwa Pannom dokładność na pewno sprzyja konstruowaniu kompleksowych rozwiązań dla klientów.

Ale zobaczyliśmy też w tym gronie niepokorne znaki zodiaku, takie jak Baran czy Byk lub Skorpion, a także relacyjne – takie jak Ryby czy Rak. Jaki z tego wniosek? Że kariera konsultanta dostępna jest dla wszystkich i każdy może zbudować na Pru Planecie swoją świetlaną przyszłość oraz zostać… gwiazdą.

Galaktyki i gwiazdozbiory…

…to zbiory tworzone dzięki unikalnej sile przyciągania liderów sprzedaży budujących swoje struktury pod marką Pru. Struktury niezwykłe, bo pozbawione ograniczeń terytorialnych czy regionalnych, w których każdy może rosnąć i wspinać się po ścieżce kariery.

Najlepszym dowodem jest fakt, że już 20 osób osiągnęło w Prudential Polska najwyższy poziom Senior Dyrektora Agencji. A to nie koniec, bo kolejni liderzy nie tylko myślą o awansie, ale już go skrupulatnie planują. Bo w Prudential można awans zaplanować!

Pru-travel-days, czyli kosmiczne podróże i nie tylko

Najbardziej kosmiczną podróżą w historii Pru Planety jest na pewno stały wzrost sprzedaży, do którego w swojej prezentacji odniósł się dyrektor sprzedaży agencyjnej Sławek Bełz. Zwrócił on jednak uwagę, że te wyniki to po prostu pochodna rozwiązań, jakie Prudential Polska wdraża z ogromną determinacją, dotrzymując danych już ponad 100 lat temu obietnic.

Przejrzysty system prowizyjny, wyjątkowa ścieżka kariery, niezmienne wartości i kolejne szanse na kosmiczne (choć umiejscowione na naszej planecie) podróże. Ale by w te podróże pojechać, trzeba przecież wykazać się ponadprzeciętnymi wynikami i tutaj wielkim atutem jest niewątpliwie produkt, do którego powraca opcja gwarancji zwrotu wszystkich wpłaconych składek w przypadku dożycia końca umowy ubezpieczenia.

Nie da się ukryć, że ta zapowiedź wywołała gromkie brawa, gdyż w dzisiejszych, pełnych turbulencji czasach klienci poszukują pewności i bezpieczeństwa. Wszystkie te argumenty pozwoliły Sławkowi Bełzowi podsumować i zmotywować uczestników, że „Sky is NOT the limit”.

Na emeryturze wystarczy ci tylko pieniędzy do 10. dnia każdego miesiąca

Na scenie nie zabrakło prezentacji nowej kampanii reklamowej Pru, którą w niezwykle oryginalny i dowcipny sposób przedstawił Tomasz Borchowiec, dyrektor ds. marketingu i komunikacji zewnętrznej. Nową kampanię można oglądać w mediach. Ci, którzy już mieli tę okazję, wiedzą, że opiera się ona na kontraście pomiędzy „kosmicznymi” marzeniami o tropikach a przyziemnymi perspektywami, które stwarza krótkowzroczność w myśleniu o własnej przyszłości.

Produkt, rozwiązania organizacyjne, reklama… Obraz przyszłości Prudential byłby prawie kompletny, ale do jego pełni brakuje jednego, najważniejszego czynnika, do którego odniósł się prezes Jarek Bartkiewicz.

E = mc2

Matematyka? Fizyka? Nie. To ludzie! Choć w prezentacji prezesa nie zabrakło informacji o wynikach sprzedaży w sieci własnej i pozostałych – dynamicznie rozwijających się – kanałach dystrybucji czy wykresów pokazujących rosnące udziały w rynku, to zwrócił on uwagę, że liczby w tej branży są tylko pochodną pracy i determinacji ludzi. Pracowników, współpracowników, konsultantów, liderów sprzedaży, partnerów biznesowych, wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesów firmy. To równanie Einsteina bowiem uzmysławia w wymierny sposób, jak każda z tych osób, generując energię, przyczynia się do jej kumulacji i wzrostu.

Jednym z ważnych punktów wydarzenia stało się również wręczenie przez prezesa i dyrektorkę finansową Annę Messerli pamiątkowych dyplomów osobom, które zarówno w biurze centralnym, jak i w sieci sprzedaży świętowały jubileusz dziesięciu lat pracy w Prudential.

Marka Prudential obecnie działa pod szyldem Pru, zniknął z jej logo wizerunek Prudencji, ale po tym wydarzeniu możemy na pewno powiedzieć, że to niezmiennie firma z ludzką twarzą. Gratulujemy wszystkim laureatom i już czekamy na kolejną relację za rok!

* W Polsce firma jest obecna z przerwami od 1927 r., a obecnie funkcjonuje pod nazwą Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, proponując rozwiązania zapewniające ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Od 2022 r. Prudential w Polsce działa pod marką Pru jako część grupy M&G. M&G należy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup finansowych na świecie.