Insly pomaga nam jeszcze szybciej i wygodniej sprzedawać ubezpieczenia

0
1413

Rozmowa z Agatą Szalewską z Grupy RBG i Szymonem Pawelcem z Insly

Aleksandra E. Wysocka: – Co warto wiedzieć o Grupie RBG?

Agata Szalewska: – Jesteśmy multiagencją, która ma siedzibę w Łodzi, ale współpracujemy z agentami z całej Polski. Nasi agenci specjalizują się w sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i turystycznych. Technologia nie od dziś ułatwia nam codzienną pracę. Z Insly współpracujemy od około pięciu lat. Korzystamy zarówno z programu CRM, jak i z kalkulatora, a od niedawna również z modułu APK.

Szymon Pawelec: – A ja dodam, że Grupa RBG to nasz bardzo ważny partner, którego sprzedawcy są w czołówce aktywnych użytkowników narzędzia Insly. Dlatego właśnie przy ich współpracy zdecydowaliśmy się wdrożyć nowe funkcjonalności w pierwszej kolejności.

Jak oceniacie swoje ogólne doświadczenie związane z przeniesieniem ze starej wersji Insly do nowego systemu? Takie aktualizacje najczęściej przyprawiają użytkowników o ból głowy.

A.S.: – Wprowadzenie nowego systemu spowodowało początkowo nieco zamieszania, gdyż agenci byli przyzwyczajeni do starych procedur. Jednak dzięki temu, że byliśmy dobrze przygotowani i wspierani przez Insly – wszelkie początkowe trudności zostały szybko przezwyciężone. Nowy interfejs praktycznie natychmiast przekonał do siebie agentów prostotą i szybkością obsługi. Żeby wystawić polisę, trzeba teraz znacznie mniej się „naklikać”. Przy wielu klientach jednego dnia to dla agenta duża wygoda. Z uznaniem spotkał się też moduł APK, a co ciekawe, przyczynił się też do rozwoju sprzedaży… Kalkulator i APK już śmigają, czekamy jeszcze na nowy interfejs w CRM.

S.P.: – Spokojnie, CRM jeszcze w tym roku zyska zupełnie nową odsłonę! Pracujemy nad tym intensywnie, konsultując się na bieżąco z agentami, korzystając z ich wiedzy i praktyki. Budując narzędzie Insly przez lata, nauczyliśmy się, jak istotne jest, aby wszelkie zmiany i nowe funkcjonalności zawsze konsultować z użytkownikami systemu. Kiedyś zdarzało się, że coś, co my uważaliśmy za genialne rozwiązanie, dla agentów takie genialne nie było. Odrobiliśmy lekcję, bo przecież Insly nie jest dla nas, ale właśnie dla agentów i to im ma maksymalnie ułatwiać pracę.

A.S.: – Dla nas to dużo znaczy, że mamy wpływ na tak ważny element pracy, jakim jest w dzisiejszych czasach system sprzedażowy i obsługowy.

Czy nowy system spełnił Wasze oczekiwania pod względem wydajności i funkcjonalności?

A.S.: – Największą korzyścią jest oszczędność czasu, co jest kluczowym czynnikiem w naszej branży. Nowy system umożliwia szybkie i wygodne obliczanie składek, ponieważ błyskawicznie pobiera historię pojazdu z historii pojazdu gov. Kolejne ważne ulepszenie to łatwiejsze pozyskiwanie danych pojazdów, które teraz wymaga od agentów wprowadzenia tylko trzech danych, co znacząco przyspiesza proces.

Dzięki temu nasi agenci mogą szybciej dostarczać klientom najlepsze oferty cenowe i pakietowe, co eliminuje zbędne opóźnienia i usprawnia proces obsługi.

Doceniamy także inne istotne usprawnienia, takie jak narzędzie APK. Jego funkcjonalność zarządzania i możliwość bezpośredniej wysyłki, jak i wydruk to wygodne rozwiązanie dla obu stron.

Jak oceniacie nowy interfejs użytkownika?

A.S.: – Zmiana zdecydowanie na plus. Jest nie tylko ładniejszy wizualnie, ale i znacznie wygodniejszy w codziennym użytkowaniu. Zakładki, takie jak polisy, oferty czy klienci, zostały zaprojektowane z myślą o intuicyjnej obsłudze, co przekłada się na mniej kliknięć, a więc na oszczędność czasu.

Co więcej, nowy interfejs jest intuicyjny do tego stopnia, że nawet najbardziej przyzwyczajeni do starych rozwiązań agenci, którzy mieli okazję na chwilę wrócić do starego wyglądu, szybko stwierdzili, że już go nie chcą. Nowa wersja Insly to ważny krok w kierunku efektywniejszej pracy.

Czy wsparcie techniczne udzielone przez Insly w trakcie migracji było wystarczające?

A.S.:  – Czat umieszczony na dole strony, który jest dostępny cały czas, okazał się bardzo pomocny. Jest łatwo dostępny i efektywny, co jest szczególnie ważne w przypadku nagłych problemów. Funkcja powiadomień e-mailowych dodatkowo ułatwia naszym agentom utrzymanie ciągłości informacji, nawet kiedy nie są aktywni na platformie.

W każdej sytuacji, kiedy pojawiają się problemy z nowym systemem, możemy liczyć na szybką pomoc techniczną. Zarówno cała nasza agencja, jak i poszczególni agenci otrzymują odpowiednie wsparcie, dostosowane do aktualnych potrzeb.

A co z bezpieczeństwem i stabilnością? Nie ma nic gorszego dla agenta, kiedy jest w trakcie rozmowy z klientem, a nagle się okazuje, że system się aktualizuje albo jest z innych przyczyn niedostępny…

A.S.: – Zawsze jesteśmy na bieżąco informowani przez Insly o wszelkich planowanych przerwach technicznych czy aktualizacjach systemu, co znacząco podnosi nasze poczucie bezpieczeństwa. Dzięki wcześniejszym powiadomieniom agenci są przygotowani na ewentualne zmiany, a nieprzewidziane sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko.

S.P.: – Bezpieczeństwo użytkowników i danych to dla nas priorytet. Tego wymagają też obowiązujące przepisy, bardzo rygorystyczne zarówno względem dostawców technologii, jak i dystrybutorów ubezpieczeń. Jesteśmy obecnie na ostatniej prostej do udostępnienia nowego modułu RODO, który przyniesie naszym partnerom kolejne usprawnienia. Bardzo aktywny jest nasz zespół compliance z Remigiuszem Szczechowiczem na czele.

Czy polecilibyście Insly innym multiagencjom?

A.S.: – Zdecydowanie! To narzędzie, które znacząco wspiera naszą pracę, przyspieszając proces obliczania składek i pomagając w selekcji najlepszych ofert dla klientów. Dzięki temu nasi agenci działają sprawniej, co bezpośrednio wpływa na jakość obsługi klientów i zwiększa ich zadowolenie. A dzięki CRM to coś więcej – to kompleksowe narzędzie, które pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy.

Dziękuję za rozmowę.

Aleksandra E. Wysocka