Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych na Facebooku dzięki historiom

0
732

Opowiem dziś o jednym z kluczowych slajdów mojej prezentacji, którą pokazywałem na webinarze „Kurs na wzrost” dla „Gazety Ubezpieczeniowej”.

Podczas webinaru uczestnicy mogli dowiedzieć się:

  1. jak wykorzystywać historie o swoich klientach do budowania biznesu ubezpieczeniowego
  2. co publikować w mediach społecznościowych, aby pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych
  3. jakie posty „klikają się” częściej
  4. z czego składa się idealne wideo pozyskujące klientów w mediach społecznościowych
  5. jak zautomatyzować pozyskiwanie pozytywnych opinii od nowo pozyskanych klientów.

Skupmy się dzisiaj na punkcie pierwszym. Agenci, multiagenci – jesteście mistrzami budowania relacji. Te relacje doprowadzały was często do sprzedaży zakończonej sukcesem. Często jesteście po prostu zaprzyjaźnieni ze swoimi klientami. Znacie ich historie. Opowieści, jak pomogliście swoim klientom ubezpieczeniowym, są idealnym materiałem do postów np. na Facebooku.

Ludzie chcą poznawać historie. Jako klienci nie chcemy czytać kolejnych suchych informacji o ubezpieczeniach, o.w.u. czy wykluczeniach. To historie kilka tysięcy lat temu, „przy ognisku w jaskini” pozwalały przekazywać ważne informacje o tym, gdzie jest żywność czy przed jakim przeciwnikiem należy się schować. Tak samo teraz, w dobie internetu, ludzie łatwiej przyswajają treści, gdy są one podane w postaci historii.

Aneta wskazuje, że choroba może dotknąć nas niezależnie od wieku. Pokazuje w ten sposób, jak ważna jest też rola agenta ubezpieczeniowego, który w jednym momencie edukuje, w innym wspiera i zapewnia porządek w procedurach i dokumentach.

Do historii Aneta dołączyła też swoje zdjęcie, zgodnie z hasłem „Twoje zdjęcie jest najlepszą grafiką do umieszczania w social mediach”.

Marcin Kowalik
marcinkowalik.online
Zapis webinaru dostępny na: marcinkowalik.online/webinar06102020/