Europ Assistance Polska ponownie została wyróżniona w rankingu „Laur Klienta”, zdobywając nagrodę Grand Prix w kategorii usług assistance. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania klientów.
– Cieszymy się z przyznania nam, po raz kolejny tego wyróżnienia oraz docenienia naszej oferty i jakości świadczonych przez nas usług. Nagroda ta jest dla nas powodem do dumy oraz potwierdzeniem, że nasza strategia, wartości i codzienna działalność na rzecz klientów i innych interesariuszy znajdują ich uznanie – mówi Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance Polska.
Nagroda w plebiscycie „Laur Klienta” przyznawana jest w oparciu o opinię klientów, co czyni ją obiektywnym źródłem informacji o trendach rynkowych, preferencjach i rekomendacjach. Firma, która zdobywa wyróżnienie, musi wyróżniać się jakością obsługi i innowacyjnością oraz cieszyć się uznaniem wśród odbiorców usług.
(AM, źródło: Europ Assistance Polska)