6 października rusza szesnasta edycja Infoshare – największej konferencji technologicznej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W tym roku czołowi prelegenci z całego świata poruszą takie tematy, jak Web3, metaverse w biznesie, Tech4Good oraz ukraiński ekosystem startupów i IT w obliczu wojny. Partnerem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Tegoroczna edycja to sześć scen, na których specjaliści z Polski i zagranicy omawiać będą zagadnienia dotyczące najnowszych rozwiązań w biznesie, Web3, Tech4Good, a także trendów programistycznych i marketingowych. Jako prelegenci wystąpią m.in. osobistości jak Natalia Hatalska, CEO i założycielka infuture.institute, czy Allister Frost, pionier cyfrowej transformacji, pierwszy szef strategii marketingu cyfrowego w firmie Microsoft, który podzieli się swoim doświadczeniem i pomysłami na rozwijanie ludzkich relacji z technologią.
Swoją wiedzą z zakresu metaverse i jego wykorzystania w biznesie podzieli się m.in. QuHarrison Terry, który przybliży słuchaczom przemianę metaverse’u z fikcji literackiej w rzeczywistość. Z kolei Wiktoria Wójcik (inStreamly) opowie o tym, dlaczego metaverse jest bliżej, niż myślimy, i dlaczego ta cyfrowa transformacja dotyczy nas wszystkich. Mike Butcher (TechCrunch) razem ze słuchaczami rozważy przyszłość poniekąd już istniejących metaverse’ów i to, czy powstanie oprogramowanie, które pozwoli nam do nich wejść.
Wiele wystąpień będzie poświęconych ekosystemowi startupów oraz Tech4Good. Magdalena Marzec z Too Good To Go, opowie o zrównoważonym skalowaniu biznesu, a Michał „Misza” Piosik z AC/VC Foodtech Impact Fund wyjaśni, dlaczego warto inwestować w startupy pozytywnego wpływu. Szymon Sypniewicz z RAMP, na bazie doświadczenia pracy z ponad 500 projektami Web3, podzieli się z uczestnikami swoimi przemyśleniami i przewidywaniami w tym obszarze. Zostanie także poruszony wątek kondycji ukraińskich startupów i biznesu w obliczu wojny – o tym, jak sobie radzą opowiedzą m.in. Andrii Degeler z TNW, Sasha Garcia Gavrylyuk z Growth Factory oraz Dmitry Vartanian z SID Venture Partners.
Infoshare 2022, jak co roku, będzie przestrzenią do licznych spotkań młodych biznesów z inwestorami z całego świata. Startupy obecne na konferencji będą mogły zaprezentować się przed ponad 100 funduszami VC, m.in. Pracuj Ventures, bValue, EBAN czy Sunfish Partners. Rozmowy odbywać się będą podczas indywidualnych spotkań matchmakingowych online i offline, umawianych przy użyciu specjalnego narzędzia.
– Infoshare to arena spotkań dla startupów, inwestorów i międzynarodowych korporacji. W tym roku planujemy obecność ponad 100 wystawców. Startupy ponadto mają możliwość zaprezentowania się w specjalnie stworzonym wirtualnym Startup Expo oraz podczas Startup Contest – mówi Grzegorz Borowski, CEO Infoshare, organizator konferencji.
Podczas konferencji odbędzie się też Investor Meetup, dający okazję do networkingu wśród profesjonalistów z branży inwestycji w młody biznes. Dla uczestników nastawionych na networking przewidziano liczne imprezy dodatkowe, m.in. popularny Great Networking Party, podczas którego wystąpi duet KARAŚ/ROGUCKI. W ramach konferencji odbędzie się również Welcome Dinner na gdańskim stadionie oraz rejs Sunset Leaders’ Boat Trip.
Wstęp na konferencję zapewniają bilety dostępne na stronie organizatora, w tym darmowy Basic Pass, dostępny po wcześniejszej rejestracji.
(AM, źródło: Infoshare)