Michał Drawert zwycięzcą konkursu InterRisk dla agentów ubezpieczeniowych

0
335

13 października odbyło się losowanie Nagrody Głównej podczas Wielkiego Finału Loterii „eZdrapka – Festiwal Nagród” InterRisk. To już 5. edycja wydarzenia skierowanego do agentów ubezpieczeniowych.

W tym roku w loterii eZdrapka – Festiwal Nagród InterRisk wzięło udział 9842 pośredników. W wydarzeniu mógł uczestniczyć każdy agent, który poprawnie wystawił i zatwierdził polisę na iPortalu. Ostatnim etapem było zdrapanie kursorem wszystkich pól eZdrapki. Pośrednicy, którzy ujrzeli na ekranie 3 takie same obrazki, wygrywali nagrodę.

W tegorocznej edycji InterRisk przygotował 10 tysięcy nagród, w tym 50 kamer samochodowych, bony podarunkowe do wybranych sklepów (Empik, Allegro, Rossmann, RTV Euro AGD, Żabka, Decathlon) oraz nagrodę główną – Hyundai i20.

Do losowania finałowego zakwalifikowało się w sumie 188 994 zgłoszeń. Zwyciężył Michał Drawert z agencji Ubezpieczenia A. Chmielewski, który został szczęśliwym posiadaczem samochodu Hyundai i20. Polisa została wystawiona w Oddziale Białystok.

– Gdy otrzymałem telefon, że wygrałem samochód w loterii InterRisk, nie kryłem ogromnego zaskoczenia – powiedział Michał Drawert. – Cieszę się ogromnie z nagrody, nowy samochód z pewnością bardzo dobrze wykorzystam – dodał.

W tej edycji został pobity rekord zarówno jeśli chodzi o liczbę osób zdrapujących, jak i wylosowanych nagród.

– W imieniu InterRisk, serdecznie dziękuję za tak liczny udział i ogromne zainteresowanie – powiedział Dariusz Łojko, dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej InterRisk podczas finałowego losowania w Warszawie.

Edukacja to podstawa

Istotnym elementem loterii była edukacja związana z poprawą bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Wśród nagród było również 50 kamer samochodowych Nextbase. W ramach akcji promocyjnej dla pośredników ubezpieczeniowych przygotowano ofertę promocyjną 30% zniżki na zakup produktów marki Nextbase, z której mogli skorzystać również klienci.

– Bardzo doceniamy pracę naszych agentów, lecz chcę podkreślić, że loteria to nie tylko budowanie partnerskiej współpracy. To również silny nacisk na przekazywanie treści edukacyjnych, gdzie bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu. Promocja właściwych postaw na drodze to tylko jeden z przykładów działań, które prowadzimy – stwierdził Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk.

(AM, źródło: InterRisk)