MŚP na celowniku PKO Ubezpieczenia

0
674

Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia, w wywiadzie dla cashless.pl ujawnił, że kolejnym samodzielnym produktem w ofercie jego firmy będą ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zostaną one udostępnione w 2025 roku.

Tomasz Mańko zdradził również, że w ofercie dla MŚP znajdą następujące ubezpieczenia: działalności, OC, mienia, zabezpieczenia ciągłości działania. Rozważane są także inne opcje. PKO Ubezpieczenia chce tak przygotować swoją ofertę, aby doradcy bankowi i leasingowi z Grupy PKO BP mogli z nią skutecznie dotrzeć do adresatów i dobrze przedstawić jej wartość. Wiceprezes zakładu dodał, że jego firma myśli bardzo poważnie o polisach cyber. Ujawnił także, że od momentu włączenia do oferty sprzedano blisko 1 mln polis PKO Dom, obecnie zaś objętych ochroną w ramach tego produktu jest 430 tys. klientów. Z kolei PKO Moto skusiło 180 tys. klientów.

Więcej:

cashless.pl z 29 kwietnia, Ida Krzemińska-Albrycht „PKO Ubezpieczenia: zaczynamy sprzedaż polis na życie. W przygotowaniu oferta dla MŚP”

(AM, źródło: cashless.pl)