Na śniadaniu o widoku klienta 360

0
463

Czy zrozumienie klienta to jak gra w labirynt, gdzie każdy ruch prowadzi do coraz to nowych zaułków informacji, a przejście do końca wymaga zarówno szczęścia, jak i skrupulatnej strategii? Eksperckie śniadanie biznesowe organizowane przez „Gazetę Ubezpieczeniową” oraz firmę Britenet 31 maja w Warszawie zamierza pokazać, że mimo skomplikowanej natury danych klienta, istnieje mapa prowadząca do zrozumienia – strategia Klienta 360. Przedstawiciele i przedstawicielki 18 towarzystw ubezpieczeniowych będą wspólnie poszukiwać wyjścia z tego labiryntu.

W programie poruszone zostaną następujące tematy:

  • „Data-driven value creation – Budowanie wartości przedsiębiorstwa w oparciu o dane – Łukasz Nienartowicz, Head of Business Intelligence, Britenet.
  • „Co tak naprawdę wiemy o klientach i jak wykorzystujemy te informacje?” – Marek Wilczewski, dyrektor zarządzający ds. Zarządzania Informacją, Danymi i Analityką w Grupie PZU.
  • „Przewrót kopernikański w widoku 360 klienta” – Bartosz Sułkowski, Director of UX & Design, Nationale-Nederlanden Polska.
  • „Data Driven Marketing – jak wykorzystać dane klienta” – Bartosz Kwieciński, Marketing and Direct Department Director Generali Poland.

Następnie odbędzie się panel dyskusyjny z aktywnym udziałem publiczności.

Integracja danych z różnorodnych źródeł bywa niekiedy porównywalna do drogi przez labirynt: choć początkowo trasa może wydawać się skomplikowana, niejednokrotnie wręcz nieczytelna, z chwilą, gdy uda się odkryć klucz do jej zrozumienia, droga do wyjścia staje się oczywista. Taki proces, przypominający odnalezienie nici Ariadny w gąszczu labiryntu danych, stanowić będzie główny wątek nadchodzącego śniadania biznesowego. Fotorelacja z wydarzenia ukaże się na łamach „Gazety Ubezpieczeniowej” 19 czerwca 2023 r.

AW


Britenet to dostawca rozwiązań informatycznych dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego obsługujący takich klientów, jak Generali, Saltus Ubezpieczenia czy TUW „TUW”. Firma posiada silne kompetencje w zakresie zaawansowanej analityki danych, umożliwiając klientom efektywne wykorzystanie i przetwarzanie dużych ilości informacji.