Najbardziej „wyszczekany” dystrybutor o planach i wyzwaniach w 2024 r.

0
1181

W czwartek 30 listopada 2023 r. w siedzibie Generali Polska przy ul. Senatorskiej 18 w Warszawie odbyło się doroczne spotkanie, na które Bezpieczny.pl zaprosił sprzedawców i przedstawił plany na kolejny rok.

Dystrybutor kierowany przez Andrzeja Adamczyka po raz kolejny dowiódł, że można na polskim rynku dynamicznie rosnąć, omijając szerokim łukiem grząski teren ubezpieczeń komunikacyjnych.

Bezpieczny.pl jest bardzo ważny dla Generali, ponieważ doskonale rozwija sprzedaż oferty pozakomunikacyjnej – podkreślił Roger Hodgkiss, prezes Generali Polska.

W NNW największym wyzwaniem jest demografia

W portfelu Bezpiecznego jeszcze nie tak dawno dominowały NNW szkolne. Aktualnie jest to mniej więcej połowa sprzedaży. Strategicznym posunięciem firmy było nawiązanie ścisłej współpracy z serwisem edukacyjnym Odrabiamy.pl, gdzie płatny abonament posiada aż 250 tys. uczniów z całej Polski.

We wspomnianym kongresie wzięli udział Paweł Kruszelnicki, właściciel Odrabiamy.pl i Łukasz Wędel, szef operacji. Dzięki połączeniu oferty ochronnej z edukacyjną (od drugiego pakietu wzwyż dodatkiem do polisy NNW w Bezpiecznym jest 30-dniowy dostęp do serwisu Odrabiamy.pl oraz możliwość 50% rabatu na roczny abonament), wielu ubezpieczonych zdecydowało się na wyższy niż zazwyczaj wariant ubezpieczenia.

Andrzej Adamczyk zapowiedział kontynuację współpracy z serwisem Odrabiamy.pl oraz pewne zmiany w produkcie (m.in. wyższe sumy ubezpieczenia).

Ogromnym wyzwaniem jest dla nas wszystkich demografia. Każdego roku coraz mniejsza liczba dzieci rozpoczyna naukę w placówkach edukacyjnych, a równolegle nasi wieloletni klienci opuszczają mury szkolne i wkraczają w dorosłość – powiedział Andrzej Adamczyk.

Ten rynek jest jak rasowy szczeniak

Ważne miejsce w ofercie Bezpiecznego zajmuje ubezpieczenie dla psów.

W naszym portfolio rynek ubezpieczeń psów jest niczym energiczny, pełen życia szczeniak, który do prawidłowego rozwoju potrzebuje nie tylko odpowiedniego pokarmu, ale i mądrego, świadomego prowadzenia. Podobnie jak młody pies, który odkrywa świat, rynek ten rozwija się dynamicznie, ale wymaga od ubezpieczyciela odpowiedzialności i przemyślanych decyzji.

W Bezpiecznym podchodzimy do tego wyzwania z pełnym zaangażowaniem. Staramy się, aby nasze ubezpieczenia dla psów były nie tylko atrakcyjne dla właścicieli, ale i rentowne z biznesowej perspektywy. To balansowanie między zapewnieniem wartości dla klienta a utrzymaniem stabilności finansowej. Jest to jak prowadzenie szczeniaka na smyczy – trzeba znaleźć złoty środek między swobodą a kontrolą – tłumaczył Andrzej Adamczyk, wyjaśniając wprowadzenie udziału własnego, czyli kwoty kosztów leczenia, który właściciel psa pokrywa z własnych środków, zanim Generali wypłaci odszkodowanie oraz wskaźnika zwrotu, czyli procent kosztów leczenia, który pokrywa Generali. Zarówno wysokość udziału własnego, jak i wysokość wskaźnika zwrotu jest wybierana przez klienta.

Bezpieczny.pl ściśle współpracuje z hodowcami psów, czego potwierdzeniem było wystąpienie Piotra Kłosińskiego, prezesa Polskiego Porozumienia Kynologicznego i wiceprezesa World Kennel Union. Piotr Kłosiński podkreślił pionierski i zarazem profesjonalny charakter oferty Bezpiecznego, a także podziękował Andrzejowi Adamczykowi za wspólne działania, również te zmierzające do zmian w prawie:

Łączy nas wspólna wizja świata, w którym psy rasowe w Polsce są zdrowe, genetycznie przebadane i oczywiście ubezpieczone! – podsumował Piotr Kłosiński.

Ogromny potencjał w ubezpieczeniach mieszkań i życiowych

Andrzej Adamczyk mówił jeszcze o istotnych zmianach na rynkach nieruchomości i ubezpieczeń na życie, tłumacząc w jaki sposób Bezpieczny.pl planuje wpisać się w nowe trendy, umacniając swoją pozycję również w tych dwóch segmentach.

Dla najlepszych kryzysy nie istnieją

Najważniejszym punktem wieczoru było zaprezentowanie różnych skutecznych modeli sprzedaży i wyróżniających się sprzedawców. W przypadku ekipy Bezpiecznego nie jest to łatwe, ponieważ lista odnoszących sukcesy jest długa, a w dodatku mocno zróżnicowana, jeśli chodzi o strukturę sprzedaży.

Są mistrzowie ubezpieczeń NNW, są eksperci od ochrony dla psów, są zadeklarowani „życiowcy” oraz tacy, którzy komponują swój portfel z kilku grup produktowych. Wszystkich łączy jedno: umiejętność wykorzystania innowacyjnych narzędzi sprzedażowo-obsługowych dostarczanych przez Bezpieczny.pl.

Gościem specjalnym wieczoru był dr Mateusz Grzesiak, który mówił o tajnikach motywacji i rozwoju osobistego. Warto podkreślić, że każdy z agentów Bezpieczny.pl obecny podczas wydarzenia 30 listopada to przykład tego, że dla prawdziwych, pełnych pasji profesjonalistów nie ma czegoś takiego jak trudne czasy.

Aleksandra E. Wysocka