Nationale-Nederlanden Dobroczyńcą Roku, InterRisk partnerem pikniku rodzinnego

0
383

Nationale-Nederlanden znalazło się wśród laureatów prestiżowego konkursu Dobroczyńca Roku, skierowanego do firm angażujących się w działania społeczne. W tegorocznej edycji ubezpieczyciel został wyróżniony w kategorii Zdrowie za wsparcie dwóch kampanii: „Dzień na U” oraz „Mosznowładcy”. Z kolei InterRisk po raz kolejny został partnerem Toyota Off-Road Festival.

– To dla nas ogromne wyróżnienie zostać ponownie nagrodzonym przez kapitułę konkursową. Od lat aktywnie działamy społecznie, aby podnosić jakość życia Polaków. Przyznany tytuł jest dla nas potwierdzeniem, że to zaangażowanie jest nie tylko zauważane i doceniane, ale także przynosi pozytywne rezultaty. W ramach wyróżnionych kampanii udało się zapewnić dostęp do bezpłatnych badań tysiącom osób, co jeszcze bardziej motywuje nas do dalszej pracy oraz podejmowania działań, które wpłyną na poprawę świadomości o profilaktyce zdrowotnej. Dlatego zgodnie z naszą misją będziemy dalej wspierać, edukować i promować zdrowy styl życia, co mamy nadzieję pomoże wielu osobom – powiedziała Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.

Inicjatywa „Dzień na U” to dodatkowy dzień wolny, w którym kobiety i mężczyźni idą do lekarza, aby potwierdzić swoje zdrowie. W ramach ubiegłorocznej akcji Nationale-Nederlanden zapewniło swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań profilaktycznych w ramach czasu pracy.

Z kolei kampania „Mosznowładcy”, organizowana wspólnie z Fundacją Kapitan Światełko, ma na celu uświadomienie i przypominanie mężczyznom o regularnej profilaktyce onkologicznej. Nationale-Nederlanden wspiera inicjatywę już od wielu lat.

Dobroczyńca Roku to największy i najdłużej działający tego typu konkurs w Polsce organizowany przez Akademię Rozwoju Filantropii. Od 26 lat zbiera dobre praktyki na rynku i nagradza firmy za ich działania z zakresu odpowiedzialności społecznej.

Off-Road z Toyotą i InterRisk

Z kolei InterRisk po raz kolejny został partnerem Toyota Off-Road Festival – zlotu fanów samochodów terenowych marki Toyota, który zaplanowano w dniach 15–18 czerwca. Toyota Off-Road Festival to impreza o charakterze piknikowo-rodzinnym. Na miejscu organizatorzy zapewniają wiele atrakcji, na przykład animacje dla dzieci czy kino plenerowe.

InterRisk jest partnerem Toyota Off-Road Festival od samego początku organizacji tej imprezy, czyli od 2015 roku. W tym roku firma będzie obecna na EXPO dla partnerów, jak i zapewni ochronę ubezpieczeniową uczestnikom festiwalu w zakresie NNW.

– Czerwcowy zlot zapowiada się niezwykle interesująco. Z pewnością nie zabraknie terenowych atrakcji i animacji. Na kierowców i ich terenowe toyoty czeka wymagający szlak wiodący w otulinie Zalewu Klimkówka. Przygotowaliśmy pięć tras o długości od 50 do 100 km.  Wśród miejscowych atrakcji będą pokazy Bartnika czy Skansen Łemkowski. Liczymy, że pogoda dopisze. Serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w naszym zlocie – mówi Arkadiusz Sałaciński z Basic Ubezpieczenia, jeden z współorganizatorów Toyota Off-Road Festival 2023.

(AM, źródło: InterRisk, Nationale-Nederlanden)