Nationale-Nederlanden wesprze finansowo swoich przedstawicieli

0
566

Nationale-Nederlanden chce pomóc swoim przedstawicielom ubezpieczeniowym, którzy odczuwają skutki ograniczonej aktywności klientów w związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Dlatego zarząd firmy podjął decyzję o uruchomieniu wsparcia finansowego dla przedstawicieli oraz dostosowaniu celów sprzedażowych do obecnej sytuacji.

– W Nationale-Nederlanden czujemy się odpowiedzialni za naszych przedstawicieli i menedżerów sprzedaży, którzy mają teraz trudność w realizacji swoich celów biznesowych, dlatego chcemy ich wesprzeć w tym wymagającym biznesowo czasie. Będziemy na bieżąco analizować sytuację i decydować o ewentualnych sposobach wsparcia w kolejnych miesiącach – mówi Edyta Fundowicz, członek zarządu Nationale-Nederlanden.

Zaznacza, że mimo trudnej sytuacji firma jest cały czas dostępna dla klientów w ramach obsługi online. Nationale-Nederlanden wprowadza także rozwiązania zdalne dla swoich przedstawicieli.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)