Niezależni eksperci docenili ubezpieczeniowych prezesów

0
964

Od początku roku laury dla sektora ubezpieczeniowego przypadały niemal wyłącznie podmiotom działającym na tym rynku. Ostatnio jednak deszcz wyróżnień spadł na czołowych menadżerów z tej branży.

W opublikowanym po raz 21. przez miesięcznik „Home & Market” rankingu 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce wśród wyróżnionych znalazły się Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie, oraz Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4.

Dokonując wyboru, redakcja magazynu kierowała się listą sukcesów odniesionych w 2021 roku. Pod uwagę brana była także ich obecność w środkach przekazu i aktywność w komentowaniu rzeczywistości biznesowej, artystycznej lub medialnej.

Z kolei Piotr Narloch, prezes zarządu InterRisk, otrzymał nagrodę specjalną redakcji „Gazety Bankowej” w konkursie Ubezpieczeniowy Menedżer Roku 2021. Pod uwagę brane były kwestie zarówno związane z efektywnością zarządzania zakładem ubezpieczeń, jak i wykazywaniem szacunku dla środowiska biznesowego, uznaniem w zespole czy promowaniem etycznych wzorców postępowania. W uzasadnieniu przyznania nagrody podkreślono działania charytatywne i przywiązywanie dużej wagi do prewencyjnej roli ubezpieczeń oraz polubownych metod rozwiązywania sporów.

– Bardzo dziękuję za zauważenie pracy mojego zespołu, która jest kluczowym warunkiem i fundamentem jakichkolwiek dokonań indywidualnych. Jest nam niezmiernie miło z powodu państwa decyzji dotyczącej zgłoszenia oraz przyznania nagrody – bardzo to doceniamy. Ubezpieczenia w naszych oczach mają piękną misję, gdzie pomaganie w kłopotach przeplata się z wyciąganiem i wymienianiem miedzy sobą odpowiedzialnych wniosków w kontekście ryzyka. Ta misja jest warta wysiłków – z zaangażowaniem będziemy ją kontynuowali, przezwyciężając wyzwania i wykorzystując możliwości – powiedział Piotr Narloch

Jedyne ostatnio wyróżnienie dla firmy przypadło TU Zdrowie. Ubezpieczyciel został nagrodzony tytułem Zdrowa Marka Roku 2022 za polisę TeleRefundacyjną. Jest on przyznawany firmom, które nieustannie dążą do podnoszenia jakości świadczonych usług, a także wprowadzają nowoczesne rozwiązania, które przynoszą wymierne korzyści swoim klientom.

– Tytuł Zdrowa Marka Roku potwierdza, że nasza polisa jest produktem, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jest także wyrazem uznania dla starań TU Zdrowie, dążących do zapewnienia najwyższej jakości oferowanych produktów. Potwierdzają to także wyniki sprzedaży oraz skala zapytań o polisę. Mimo kryzysu finansowego pracodawcy widzą potrzebę zapewnienia leczenia swoim pracownikom, zwłaszcza gdy sytuacja związana z rozwojem pandemii nie jest ustabilizowana. Strzałem w dziesiątkę było skrócenie do 6 dni kalendarzowych czasu zwrotu pieniędzy – podkreślił Dariusz Grądziel, dyrektor sprzedaży TU Zdrowie.

(AM, źródło: InterRisk, Link4, TU Zdrowie, Unum)