Odc. 166 - Marketing hybrydowy w ubezpieczeniach - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona głównaPodcastOdc. 166 - Marketing hybrydowy w ubezpieczeniach

Odc. 166 – Marketing hybrydowy w ubezpieczeniach

Jak działa marketing hybrydowy w ubezpieczeniach? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią Marta Prus-Wójciuk i Bogdan Taranta z SAS.

Dowiesz się:

  • Co to jest marketing hybrydowy?
  • W jaki sposób łączyć tradycyjną i cyfrową wiedzę o zachowaniach zakupowych klienta?
  • Czy klienci wolą spersonalizowaną ofertę, czy zachowanie poufności danych?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

REVIEW OVERVIEW

Must Read

Allianz Polska z propozycją majątkową dla średnich firm

Mój Biznes – taką nazwę nosi nowe ubezpieczenie majątkowe dla średnich firm wprowadzone przez Allianz Polska. Produkt skierowany jest do przedsiębiorców, których majątek przekracza...
- Advertisment -