Oferta komunikacyjna PKO Ubezpieczenia dla klientów PKO BP

0
2458

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami PKO Ubezpieczenia poszerzyło swoją ofertę o pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych PKO Moto. Nowa propozycja ubezpieczyciela jest już dostępna w PKO Banku Polskim.

Pakiet PKO Moto, oferowany jako produkt stand alone, obejmuje OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, AC, assistance samochodowy, NNW i Zieloną Kartę (tę ostatnią bez dodatkowych kosztów). Autocasco jest dostępne w trzech wariantach. Dwa z nich – Warsztat i ASO – są oferowane w formie all risk. W tej ostatniej klienci otrzymują gwarancję wykorzystania oryginalnych części przy naprawie pojazdu. Z kolei auto assistance jest dostępne w czterech wariantach. We wszystkich klienci w razie awarii otrzymają pomoc nawet pod domem, a także skorzystają z holowania pojazdu. Z kolei w pakietach Premium lub PRO dostępne jest dodatkowo ubezpieczenie Auto Szyby z możliwością kalibracji kamery i systemu wspomagania kierowcy (tzw. ADAS), jeśli znajdują się w ubezpieczonym aucie. Ponadto polisa zapewnia po nieszczęśliwym wypadku pomoc medyczną lekarza specjalisty, pielęgniarki, psychologa czy fizjoterapeuty.

PKO Dom jako inspiracja dla oferty komunikacyjnej

– Rozwój oferty ubezpieczeń współtworzy drugi filar strategii banku na lata 2023–2025, w którym stawiamy na rozwój ekosystemu usług pozabankowych. Oferta ubezpieczeń komunikacyjnych od PKO Ubezpieczenia jest kolejnym krokiem w rozwijaniu wspominanego ekosystemu, a jej dostępność we wszystkich kanałach dystrybucji banku, wpisuje się w realizację głównego celu drugiego filaru strategii, czyli tworzenia bankowości dopasowanej do stylu życia. Mamy nadzieję, że potencjał bazy naszych klientów przyniesie efekt porównywalny do tego, który osiągnęliśmy w przypadku oferty PKO Dom, która od ponad roku ma już blisko 5% udział w rynku ubezpieczeń domów i mieszkań – powiedział Paweł Gruza, wiceprezes PKO BP, kierujący pracami zarządu.

– Wprowadzenie PKO Moto to kolejny ważny etap rozwoju naszej oferty ubezpieczeń samodzielnych – podkreślił Leszek Skop, prezes zarządu PKO Ubezpieczenia. – Po sukcesie ubezpieczenia PKO Dom chcieliśmy zapewnić też ochronę kierowcom i ich pojazdom – zaznaczył.

Prace nad ofertą komunikacyjną były prowadzone od ubiegłego roku, o czym Leszek Skop mówił przy okazji niedawnej prezentacji wyników PKO Ubezpieczenia za 2022 r. Prezes określił ją wówczas jako „świetny produkt z szeroką możliwością ochrony, który będzie dostępny we wszystkich kanałach dystrybucji banku”.

– Wchodzimy na rynek mocno dynamiczny, który charakteryzuje duża skala szkodowości. Jesteśmy dobrze przygotowani, aby w momencie wystąpienia szkody jak najszybciej wesprzeć klienta. Dysponujemy szeroką siecią warsztatów partnerskich, a sposób zgłoszenia szkody jest wygodny i zajmuje niewiele czasu. Klienci otrzymują do dyspozycji nowoczesne rozwiązania w procesie likwidacji, np. śledzenie statusu szkody czy w przypadku mniejszych szkód, samodzielne wyliczenie odszkodowania – dodał Leszek Skop.

Cyfrowe narzędzia usprawniają likwidację szkód

Przy zgłoszeniu szkody w serwisie iPKO klient podaje informacje w prostym formularzu. W kolejnym kroku otrzymuje komunikat z potwierdzeniem zarejestrowania szkody wraz z  numerem oraz informacją o możliwości śledzenia jej statusu. Jednocześnie, dla wybranych szkód, klient będzie mógł samodzielnie wykonać oględziny. W takiej sytuacji aplikacja poprowadzi go przez cały proces i w efekcie klient otrzyma propozycję odszkodowania.

Moduł śledzenia szkody umożliwia nie tylko weryfikację statusu, ale także podłączenie dokumentów, komunikację z opiekunem szkody w formie czatu (bez konieczności korzystania z kanałów SMS czy e-mail). Profesjonalną naprawę pojazdu zapewni sieć partnerskich warsztatów na terenie całego kraju.

PKO Moto można kupić w oddziałach i agencjach PKO BP, a także przez call center oraz w serwisie iPKO, a wkrótce także w aplikacji mobilnej IKO. 

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl