Blog - Strona 1427 z 1524 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1427

Link4 i Fintek.pl z nowym cyklem podcastów InsurTalk

0

16 kwietnia startuje InsurTalk – pierwszy w Polsce cykl podcastów w pełni poświęconych nowym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom w ubezpieczeniach. Premiera w każdy czwartek o godz. 11:00 w serwisie Fintek.pl i mediach społecznościowych portalu.

Tematyka podcastu będzie dotyczyć szeroko pojętej transformacji cyfrowej, nowych technologii i innowacji rynku ubezpieczeniowego. Projekt realizuje Fintek.pl, portal poświęcony innowacjom na rynku finansowym, we współpracy z Link4.

– Dziś już cały rynek ubezpieczeniowy jest na ścieżce transformacji cyfrowej. Nowe technologie wspierają wewnętrzne procesy biznesowe, ale przede wszystkim budują wartość dla naszych klientów i o tym wszystkim chcemy rozmawiać – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy Link4. – Koncentrujemy się na innowacjach w ubezpieczeniach, ale nie zabraknie też szerszej perspektywy, bo ona często jest potrzebna, by zrozumieć rzeczywistość, w której żyjemy – dodaje.

W pierwszym odcinku jego uczestnicy będą mówili m.in. o tym, czy można zmierzyć intuicję i jak zarządzać analitycznymi talentami w firmach, które przechodzącą technologiczną transformację. Gościem Łukasza Piechowiaka, redaktora naczelnego Fintek.pl, będzie Katarzyna Wojdyła, członek zarządu Link4, ekspert w dziedzinie zaawansowanej analityki.

– Okazuje się, że nawet o tak trudnym zagadnieniu, jak zaawansowana analiza danych można mówić w sposób zrozumiały. To ważne, bo tę audycję kierujemy nie tylko do grona ekspertów, ale też do osób, które nie posiadają specjalistycznej wiedzy. Zaczynamy z wysokiego C i tego chcemy się trzymać w całym cyklu – zapowiada Łukasz Piechowiak.

W pierwszym cyklu, który potrwa od połowy kwietnia do końca maja, zostanie wyemitowanych 6 odcinków. Każdy będzie dostępny w serwisie Fintek.pl, a także w kanałach społecznościowych portalu i Link4.

(AM, źródło: Link4)

PZU i Alior Bank szukają projektów wspierających walkę ze skutkami koronawirusa

0

PZU i Alior Bank ogłosiły nabór innowacyjnych projektów rozwiązań służących zwalczaniu pandemii koronawirusa i jej skutków w ramach inicjatywy RBL_START #COVID-19. Program jest skierowany do start-upów.

– Zależy nam na promowaniu pomysłów, które mają szeroki wymiar społeczny, służą leczeniu, diagnostyce, prewencji i edukacji. Cenne będą też inicjatywy, które pomagają w doskonaleniu usług i oferty ubezpieczeniowej oraz bankowej, by lepiej odpowiadały one na potrzeby klientów w okresie kryzysu wywołanego wirusem. Dotyczy to przykładowo rozwoju zdalnych procesów i ulepszaniu ich, tak aby bez większego wysiłku mogli z nich korzystać wszyscy klienci, wśród nich osoby starsze – wyjaśnia Marcin Kurczab, dyrektor ds. Innowacji PZU.

– Pandemia wpływa na codzienne życie każdego z nas. Prawdopodobnie jej skutki będziemy odczuwać jeszcze przez długi czas. Dlatego żeby aktywnie stawić czoło nadchodzącym wyzwaniom, również tym związanym z nieuniknionym spowolnieniem gospodarczym, zdecydowaliśmy się na uruchomienie inicjatywy specjalnej RBL_START #COVID-19. Sytuacja wymaga od nas sprawnych działań, w tej sytuacji kryteriami wyboru projektów, oprócz ich realnego efektu społecznego, będą łatwość i szybkość wdrożenia na szeroką skalę – mówi Daniel Daszkiewicz, dyrektor Departamentu Innowacji i FinTech Alior Banku.

Projekty, które mają szansę na wsparcie, dotyczą takich obszarów, jak prewencja, diagnostyka i leczenie koronawirusa, edukacja społeczna w tym zakresie, rozwiązania ułatwiające korzystanie z usług online, szczególnie przez seniorów, projekty ułatwiające firmom przenoszenie usług do kanałów zdalnych, produkty i usługi odpowiadające na potrzeby zdrowotne, finansowe i ubezpieczeniowe klientów w związku z pandemią koronawirusa oraz w podobnych kryzysowych sytuacjach.

Zwycięskim start-upom PZU i Alior Bank oferują współpracę i wsparcie swoich ekspertów w realizacji projektów, a także pomoc w ich rozpowszechnianiu. Partnerem technologicznym wspierającym inicjatywę RBL_START #COVID-19 jest Microsoft.

(AM, źródło: PZU)

Mondial Assistance: Krajobraz usług pomocowych w czasach społecznej izolacji

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Z danych dotyczących wezwań assistance samochodowego zebranych przez Mondial Assistance wynika, że w minionym miesiącu (10.03. – 10.04.) klienci firmy mniej korzystali z aut. Pracownicy Centrum Operacyjnego odebrali dużo mniej telefonów od kierowców z prośbą o pomoc niż rok wcześniej.

– Nastąpił ogromny spadek ruchu drogowego, nie tylko na terenie kraju, ale i w całej Europie, co wprost przełożyło się na mniejszą ilość wezwań assistance dla samochodów. Pracownicy Centrum Operacyjnego odbierają o kilkadziesiąt procent mniej telefonów z prośbą o pomoc. Szczególnie widoczne było to w święta wielkanocne, kiedy to ilość wezwań w Polsce spadła aż o 73%, a poza granicami kraju o 79% – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance.

Moto assistance w Europie

Poza granicami Polski najczęściej z pomocy assistance korzystano w Niemczech (47%, -48 p.p.), na Ukrainie (14%, +110 p.p.) oraz we Francji (8%, -60 p.p.). Ogromny spadek zapotrzebowania na usługi assistance nastąpił we Włoszech (-96 p.p.), Hiszpanii (-82 p.p.) oraz na Słowacji (-81 p.p.).

Moto assistance w Polsce

– W czasie od 10 marca do 10 kwietnia 2020 roku nastąpił spadek wezwań assistance samochodowego o 30%. Najczęściej pomoc potrzebna była w województwie mazowieckim (20%), śląskim (10 proc.), dolnośląskim oraz małopolskim (po 8%) i wielkopolskim (7%) – mówi Piotr Ruszowski.

W porównaniu do 2019 roku w trakcie Wielkanocy zapotrzebowanie na usługi pomocowe zmniejszyło się o 73 p.p. Najwięcej wezwań było z województwa mazowieckiego, śląskiego oraz dolnośląskiego. Najmniej z opolskiego, lubelskiego oraz podlaskiego. 

Assistance medyczne w Polsce

Podczas ostatniego miesiąca najczęściej potrzebna była pomoc assistance w wyniku nagłego zachorowania (68% zgłoszeń z terenu Polski) oraz wypadku (28%). Większość osób potrzebujących wsparcia zwracała się z prośbą o pomoc w zorganizowaniu telekonsultacji medycznej (+1430 p.p.), zakupu leków w ramach polisy (-41 p.p.) oraz wizyty lekarskiej (- 43 p.p.).

– Z tygodnia na tydzień zauważamy, że największym wyzwaniem stają się domowe wizyty lekarskie, gdyż zaczyna brakować lekarzy. Wielu z nich musi pozostać na kwarantannie, co pokazuje, jak ważna jest akcja #NieKłamMedyka. Na szczęście telekonsultacje działają sprawnie i nasi klienci chętnie z nich korzystają. Wizyty w placówkach odbywają się bez zakłóceń. Wyjątkiem są zabiegi rehabilitacyjne, których świadczenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. zostało wstrzymane – dodaje Piotr Ruszowski.

Assistance domowe

– Podczas ostatniego miesiąca zaobserwowaliśmy, że pomimo spadku wezwań assistance domowego zainteresowanie taką pomocą jest większe niż assistance medycznym. Wszystkie serwisy są w miarę dostępności naszych techników realizowane przez nich na bieżąco – dodaje Piotr Ruszowski.

Podsumowując ostatni miesiąc, Mondial Assistance zauważyło znaczący wzrost wykorzystania usług telemedycznych.

– Możemy śmiało zaryzykować twierdzenie, że telemedycyna jest absolutnym wygranym aktualnej sytuacji – już wkrótce będzie to standardowy serwis, po który chętnie będą sięgać klienci – komentuje Piotr Ruszowski.

(AM, źródło: Mondial Assistance)

Webinar: Zarządzanie konfliktem interesów w świetle ustawy o dystrybucji ubezpieczeń

0

9 czerwca odbędzie się ubezpieczeniowe śniadanie biznesowe w formie webinaru. Wydarzenie skierowane do zakładów ubezpieczeń i reasekuracji, banków, brokerów i agentów ubezpieczeniowych będzie poświęcone zarządzaniu konfliktem interesów w świetle ustawy o dystrybucji ubezpieczeń. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Spotkanie będzie kolejnym z cyklu śniadań biznesowych organizowanych wspólnie z ekspertami branży ubezpieczeniowej. Obejmują one szerokie spektrum tematów dotyczących najważniejszych zmian odnoszących się do zakładów ubezpieczeń. Celem spotkań jest m.in. omówienie najważniejszych zmian w prawie, usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy oraz wymiana doświadczeń praktycznych. Podczas śniadania zostaną przeanalizowane najważniejsze zmiany wynikające z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń dotyczące zarządzania konfliktem interesów w branży ubezpieczeń.

Webinar jest skierowany w szczególności do specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów ubezpieczeniowych z obszarów: compliance, prawnego, wsparcia dystrybucji, corporate, bancassurance, back office oraz sprzedaży ubezpieczeń detalicznych.

Webinar poprowadzi radca prawny Paweł Stykowski, local partner, kierujący departamentem prawa ubezpieczeń kancelarii DWF Poland Jamka.

Szczegółowe broszury i formularze zgłoszeniowe są dostępne pod adresem:

(am)

Agenci Generali promują zdalną sprzedaż ubezpieczeń

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Generali rozpoczęło nową kampanią reklamową, w ramach której promuje proces zdalnego zawierania polis. W nakręconych spotach reklamowych biorą udział agenci i konsultanci ubezpieczyciela.

Generali przygotowało trzy spoty reklamowe, pokazujące zalety zdalnego zawarcia umowy ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia samochodu oraz ubezpieczenia domu i mieszkania.

– Tworząc obecną kampanię, zależało nam na zrealizowaniu dwóch najważniejszych celów. Pierwszym z nich było uświadomienie klientom, że w Generali jesteśmy bardzo dobrze przygotowani technologicznie do radzenia sobie w tej trudnej sytuacji. Mamy możliwości i procesy do zdalnej sprzedaży naszych produktów majątkowych i życiowych. Drugim ważnym celem kampanii było wsparcie naszych pośredników w ich codziennej pracy. Liczymy, że zwiększenie naszej obecności w internecie zachęci klientów do kontaktów z bohaterami i bohaterkami naszej kampanii, z naszymi agentami. Spoty te pokazują także, że nasi klienci mogą na nas liczyć, również w tak trudnym czasie, jak epidemia. Możemy być dla nich partnerami na całe życie. Niezwykle się również cieszymy, że głównymi bohaterami i bohaterkami naszych spotów są nasi agenci oraz konsultanci – mówi Bartosz Kwieciński, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

Reklamy są promowane w social mediach – na YouTubie, Facebooku oraz w ogólnopolskich portalach. Kampania będzie wspierała wszystkie kanały sprzedaży.

Zdjęcia do spotów powstały zdalnie, w warunkach trwającej izolacji. Agenci oraz konsultanci Generali samodzielnie nagrali swoje wypowiedzi, z których następnie powstały trzy spoty:

Ubezpiecz samochód bez wychodzenia z domu!

Ubezpiecz dom, mieszkanie bez wychodzenia z domu!

Kup polisę na życie bez wychodzenia z domu!

(AM, źródło: Generali)

Nationale-Nederlanden: Nowa kampania społeczna #CodzienniBohaterowie

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Nationale-Nederlanden ruszyło z nową kampanią społeczną. W serii krótkich filmów firma chce pokazać codzienność reprezentantów różnych zawodów, którzy z racji charakteru swojej pracy nie mogą wykonywać swoich obowiązków zdalnie. Akcja ma pokazywać społeczeństwu, że obok pracowników ochrony zdrowia, codziennych bohaterów jest znacznie więcej, a także uświadamiać, jak się zachowywać, aby chronić takie osoby i minimalizować ryzyko zakażenia. Działania prowadzone są w mediach społecznościowych.

Koncept kampanii #CodzienniBohaterowie wynika z obserwacji działań podejmowanych na całym świecie w związku z pandemią koronawirusa, a w szczególności tych, które dotyczą służby zdrowia.

– Personel medyczny jako pierwsza linia frontu walki z koronawirusem od razu stał się najbardziej widoczną grupą. Wiele było akcji, w których wyrażano podziw i wdzięczność dla obciążonych ponad normę lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Jednocześnie zauważyliśmy, że osób, które cały czas wykonują swoją pracę, narażając swoje zdrowie, jest znacznie więcej – mówi Liliana Lewandowska z zespołu ds. komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden.

Akcja jest podziękowaniem za zaangażowanie i pracę przedstawicieli takich profesji, jak sprzedawcy w sklepach spożywczych, w aptece, kurierzy, strażacy, kierowcy taksówek czy komunikacji miejskiej, wolontariusze.

– Celem naszej kampanii jest zwrócenie uwagi na codziennych bohaterów, a tym samym pomoc w uchronieniu ich przed zarażeniem. W ten sposób pragniemy wzmocnić apel dotyczący przestrzegania zasad bezpiecznego zachowania. Jednocześnie chcemy motywować wszystkich, którzy mają możliwość pracy z domu, by dochowali warunków izolacji, a także respektowali wprowadzone ograniczenia. Jako marka zaangażowana społecznie, od lat odwołujemy się do brania odpowiedzialności za siebie i swoich najbliższych, szczególnie w kontekście poczucia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W dzisiejszych czasach jest to wyjątkowo ważne – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden.

W ramach akcji powstało dziesięć krótkich filmów reportażowych. Przedstawiciele różnych branż odpowiadają na pytania dotyczące ich życia i pracy w sytuacji zagrożenia zdrowia. Bohaterowie opowiadają o specyfice pracy w czasie epidemii koronawirusa, a także o swoich obawach i najważniejszych wartościach.

Kampania realizowana jest we współpracy z agencją komunikacji zintegrowanej Aponadto. Działania prowadzone są w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden. Akcji towarzyszy hasztag #CodzienniBohaterowie.

Spoty kampanijne:

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

Europ Assistance: Pakiet pomocowy do koronawirusowego ubezpieczenia Generali

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W związku z rosnącą liczbą zachorowań na koronawirusa Generali wprowadziło nowy produkt w ramach Grupowego Ubezpieczenia Covid-19. Jest to specjalny pakiet usług pomocowych po hospitalizacji, opracowany przez Europ Assistance Polska.

W ramach Covid-19 Assistance klienci mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu w formie wizyty domowej lub konsultacji telefonicznej/wideo. Polisa zapewnia także organizację i pokrycie kosztów transportu medycznego, wsparcie pracownika pomocy rodzinnej/opiekuńczej, opieki nad dziećmi, osobami starszymi czy nad zwierzętami domowymi. Ubezpieczeni mogą liczyć również na opiekę domową po hospitalizacji i pomoc w realizacji zakupów artykułów spożywczych pierwszej potrzeby, codziennych porządków domowych, dostawie oraz przygotowaniu posiłków czy podlewaniu kwiatów.

W ramach ubezpieczenia realizowane jest także wsparcie telefoniczne lub wideokonsultacja psychologa dla każdego pracownika, który zetknął się w swoim otoczeniu z negatywnymi skutkami Covid-19.

– Wszystkie podejmowane przez nas działaniach realizują naszą misję: ułatwiamy codzienne życie oraz zapewniamy wygodę i bezpieczeństwo w trudnych, stresujących momentach. Aktualna sytuacja stanowi wyzwanie dla każdego z nas, również dla pracodawców to bardzo trudny moment. Cieszymy się, że wspólnie z naszym partnerem biznesowym Generali, oferujemy pomoc, która – wierzymy – będzie realnym wsparciem dla pracowników – mówi Marcin Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży Europ Assistance Polska. 

Więcej szczegółów na temat ubezpieczenia Generali:

(AM, źródło: Europ Assistance)

Polisa BI raczej nie pomoże w razie wstrzymania działalności z powodu pandemii

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Jeśli przedsiębiorstwo wstrzymało działalność z powodu pandemii, to nie może liczyć na to, że koszty z tego tytułu pokryje ubezpieczenie na wypadek przerw w działalności (Business Interruption, BI) – wskazuje „Puls Biznesu”.

Gazeta przypomina, że polisy majątkowe i BI chronią majątek i utratę zysku firmy od bezpośredniej materialnej straty. Ten wymóg może zostać spełniony, jeśli stwierdzono obecność wirusa na miejscu i z tego powodu zakład musi zostać zamknięty. Ale jak wskazuje Agnieszka Michałowska, dyrektor działu klienta strategicznego Marsh Polska, takie zdarzenie musi być uwzględnione w OWU lub nie może znajdować się na liście wyłączeń w umowie o charakterze all risks. „PB” zwraca uwagę, że wprawdzie można rozszerzyć polisę od utraty zysku o szkody niematerialne, ale jak wyjaśnia Aleksandra Ołubowicz, lider kluczowych projektów STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi, to rozszerzenie nie jest szeroko dostępne – standardowo włącza się w nie na przykład cyberataki, niski poziom wód w rzekach z powodu susz, regulacje państwa, w tym ze względów bezpieczeństwa. I ze względu na to ostatnie teoretycznie istniałaby możliwość znalezienia miejsca dla różnego rodzaju epidemii lub pandemii. Ekspertka uważa, że w najbliższej perspektywie zakłady będą coraz częściej wyłączać z ochrony skutki pandemii oraz związanych z nią decyzji administracyjnych. Jej zdaniem nawet w przypadku pojawienia się rozwiązań chroniących utratę przychodu w efekcie pandemii, ich jakość będzie niska ze względu na różnego rodzaju wyłączenia, dotyczące np. strat czy wydatków związanych ze strachem przed zarażeniem się chorobą lub z nieobecnością pracownika z powodu podejrzenia u niego zakażenia. Zastrzega jednocześnie, że nie można też wykluczyć, iż po obecnych doświadczeniach ochrona na wypadek epidemii chorób zakaźnych w ramach ubezpieczeń od utraty zysku będzie bardziej dostępna.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 16 kwietnia, Sylwia Wedziuk „Czy ubezpieczyciel zapłaci za przestój”:

https://www.pb.pl/…

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)

Ergo Hestia nagrodzona za działania upcyklingowe

0
Źródło zdjęcia: ERGO Hestia

Grupa Ergo Hestia została laureatem III edycji konkursu Stena Circular Economy Award. Ubezpieczyciel został doceniony za działania upcyklingowe (forma przetwarzania odpadów, w wyniku której powstaje zupełnie nowy produkt).

Ergo Hestia wykorzystuje niepotrzebne materiały lub zepsute części, które trafiają do niej np. w trakcie procesu likwidacji szkód. W tym celu współpracuje z wykonawcami produktów upcyklingowych. I tak z odpadów powstają m.in. biżuteria, materiałowe etui na sprzęt elektroniczny, gadżety podarunkowe czy nawet meble, które są używane w siedzibie firmy. Firma zorganizowała również wewnętrzne warsztaty z upcyklingu, podczas których jej pracownicy sami wytwarzali produkty z odpadów. W ten sposób ze sprzętu elektronicznego powstawały między innymi wisiorki czy pierścionki.

Działania z zakresu upcyklingu mają na celu minimalizowanie wpływu Ergo Hestii na środowisko naturalne poprzez wprowadzanie odpowiednich procedur dotyczących recyklingu, ekoprojektowania, odzyskiwania surowców i materiałów oraz ich dalszego przetwarzania. Dzięki temu produkty zyskują nowe życie lub tworzone są całkowicie nowe przedmioty na bazie materiałów odpadowych.

W projekt zaangażowana jest m.in. Spółdzielnia Uczniowska z Gdańska czy platforma dekoeko.com, która jest pośrednikiem w kontaktach pomiędzy Ergo Hestią a projektantami wykonującymi produkty z odpadów oraz organizacjami odzysku i recyklingu, które poddają̨ odpady wspomnianym procesom przetwarzania.

Firma planuje rozszerzyć platformę współpracy między podmiotami, gdzie firmy będą mogły w łatwy sposób udostępniać odpady, zwiększając tym samym zasięg i wpływ projektu na środowisko, zgodnie z zasadami Gospodarki Obiegu Zamkniętego.

(AM, źródło: Ergo Hestia)

MetLife: Istotna rola analizy potrzeb klienta w procesie wyboru ubezpieczenia

0

Blisko 70% Polaków deklaruje, że nigdy nie miało przeprowadzonej profesjonalnej analizy potrzeb ubezpieczeniowych, z czego 13% nie wie nawet, czym taka analiza jest – wynika z badania MetLife przeprowadzonego w ramach kampanii „Dobry agent. Dobry doradca”. Tymczasem, jak przypomina ubezpieczyciel, to właśnie profesjonalna analiza potrzeb umożliwia optymalny wybór ubezpieczenia na życie, w pełni odpowiadającego potrzebom klienta.

– Badanie, które przeprowadziliśmy pokazało, że Polacy nie mają świadomości, jak wiele czynników może mieć wpływ na parametry polisy, która będzie rzeczywistym zabezpieczeniem finansowym na przyszłość. Dlatego do zadań doradców należy poznanie sytuacji życiowej klienta i pomoc w dobraniu najkorzystniejszego rozwiązania. Temu właśnie służy profesjonalna analiza potrzeb ubezpieczeniowych. Mamy nadzieję, że nie tylko w MetLife standardem jest, że każdy doradca od takiej analizy rozpoczyna współpracę ze swoimi klientami – mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego MetLife. – Polacy nie wiedzą również, czego oczekiwać od swojego doradcy, jak powinno przebiegać spotkanie z nim – a co za tym idzie, nie są w stanie zweryfikować, czy dopasowana do ich oczekiwań polisa zabezpiecza wszystkie potrzeby i potencjalne zagrożenia. Dlatego prowadzimy kampanię „Dobry agent. Dobry doradca”, która ma uświadomić, jak ważna jest rola doradców oraz pomóc rozpoznać takiego, który pomoże nam dobrze zadbać o bezpieczeństwo finansowe – dodaje.

W Polsce od 2018 roku obowiązuje dyrektywa unijna w sprawie dystrybucji ubezpieczeń (IDD) i od tego czasu zawarcie umowy ubezpieczenia powinno być obowiązkowo poprzedzone analizą wymagań i potrzeb klienta w oparciu o uzyskane od niego informacje. Jej przeprowadzenie pozwala dokładnie poznać sytuację życiową klienta i uwzględnić w przygotowywaniu oferty wszystkie istotne czynniki mające wpływ na parametry produktu. Fakt, że obecnie doszło do przeniesienia wszelkich możliwych usług do sieci, nie stanowi żadnej przeszkody. Analizę można również przeprowadzić zdalnie, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.

– Obecnie, żeby zapewnić bezpieczeństwo zarówno naszym klientom, jak i doradcom, umożliwiliśmy dodatkowe, bezpieczne rozwiązania. Polisę można teraz kupić bez konieczności przesyłania oryginałów dokumentów, podczas wirtualnego spotkania lub rozmowy telefonicznej z agentem. Zdalnie przeprowadzana jest też analiza potrzeb, a wszystkie dokumenty związane z zawarciem umowy ubezpieczenia, np. kalkulacja wysokości składki, ogólne warunki ubezpieczenia, spisany zdalnie wniosek o ubezpieczenie oraz inne ważne informacje, przesyłane są klientom elektronicznie – mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk.

(AM, źródło: MetLife)

18,425FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie