Blog - Strona 441 z 1478 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 441

Chronić i oszczędzać

0
Grzegorz Piotrowski

Ubezpieczenie na życie z funduszem kapitałowym ma na celu m.in. poprzez swoją część inwestycyjną pomnażanie części wpłacanych składek. Dla osób, które nie mają czasu na samodzielne poszukiwanie różnych rozwiązań finansowych na rynku, taka polisa może okazać się dobrym rozwiązaniem.

Warto jednak wiedzieć, jakie są ograniczenia związane z takim produktem, aby w trakcie trwania ubezpieczenia lub chęci rezygnacji nie było niemiłych niespodzianek.

W ostatnich latach polisy z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi nie mają niestety dobrej koniunktury. Jak wynika z danych opublikowanych przez Analizy.pl, aktywa na koniec czerwca br. to 38,4 mld zł, podczas gdy jeszcze w 2017 r. zbliżały się do poziomu 60 mld.

Czasy, kiedy klienci nabywali takie produkty, np. w bankach, z pewnością już nie wrócą, ale akurat ten fakt nie powinien tak naprawdę martwić ubezpieczycieli. Duża grupa spośród nich nie była bowiem do końca świadoma, jakie np. są koszty związane z inwestowaniem części składki lub ile stracą ze zgromadzonych środków, np. kiedy podejmą decyzję o likwidacji polisy, i w efekcie rezygnowała z ubezpieczenia. A to rodziło dla ubezpieczycieli poważne problemy.

Aby uniknąć sytuacji, w której klienci kupowali takie produkty, nie wiedząc do końca, jakie są ich zalety, ale również ograniczenia, Komisja Nadzoru Finansowego przyjęła rekomendację skierowaną do towarzystw ubezpieczeń na życie, w której należy wziąć pod uwagę, czy takie ubezpieczenia są odpowiednie dla potencjalnych nabywców.

Wytycznych KNF jest aż 15, ale tak naprawdę z punktu widzenia samego oferowania polis z częścią inwestycyjną najważniejsza będzie ocena, czy takie rozwiązanie jest właściwe dla konkretnego odbiorcy. Mówiąc wprost, na podstawie uzyskanych informacji dystrybutor będzie zobowiązany przedstawić zainteresowanemu ofertę inwestycyjną odpowiednią do poziomu ryzyka, które może zaakceptować. Cały proces przejścia przez ocenę odpowiedniości ma być jasny i zrozumiały, a klient powinien mieć świadomość, czemu ma on służyć. I oczywiście do podjęcia decyzji musi mieć wszystkie niezbędne informacje, np. o zasadach wypowiedzenia umowy, sposobach inwestowania składek oraz wszystkich kosztach obciążających ubezpieczenie.

Zapisy rekomendacji brzmią na pierwszy rzut oka mało zrozumiale, ale wszystko sprowadza się w zasadzie do kluczowej kwestii odpowiedniej sprzedaży polis zawierających część inwestycyjną. Chodzi o to, aby klienci świadomie decydowali się na takie produkty, wiedząc, co mogą dzięki nim zyskać, ale i mając świadomość, że mają one również ograniczenia.

Od razu pojawić się może pytanie, czy takie rozwiązania ubezpieczeniowe mają sens. Czy nie lepiej posiadać typową polisę ochronną, a oszczędności pomnażać, wykorzystując np. fundusze inwestycyjne, nabywając obligacje skarbowe, zakładać lokaty terminowe w bankach, korzystać z usług biur maklerskich lub samodzielnie inwestować na giełdzie? Takie podejście do kwestii zarządzania własnymi oszczędnościami wybiera wiele osób, ale nie oznacza to, że będzie ono odpowiednie dla wszystkich.

Ktoś, kto nie jest w stanie samodzielnie „ogarnąć” wszystkich rozwiązań inwestycyjnych dostępnych na rynku, może skorzystać z oferty już gotowej – proponowanej właśnie przez ubezpieczycieli.
Dlatego polisy z częścią inwestycyjną wciąż znajdować będą klientów, ale warto zadbać o właściwy model ich oferowania przez sprzedawców – uwzględniający zalecenia nadzoru finansowego. Są one potrzebne, szczególnie tym klientom, którym zależy, aby w jednym miejscu mieć ochronę i jednocześnie gromadzić oszczędności.

Kluczowe jest jednak to, aby nie popełnić błędów z ubiegłych lat, kiedy brak rzetelnych informacji o produkcie sprawiał, że wielu posiadaczy rezygnowało z nich, czując się oszukanymi. 

Grzegorz Piotrowski

gpiotrowski@o2.pl

SPBUiR zaprasza na szkolenie na temat odpowiedzialności za szkodę medyczną

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

27 października odbędzie się szkolenie online „Odpowiedzialność za szkodę medyczną – najnowsze przepisy i nowelizacje, orzecznictwo sądowe, tendencje i kierunki zmian”. Wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych poprowadzi prof. Małgorzata Serwach.

Podczas szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia:

  1. Najnowsze zmiany w zakresie odpowiedzialności za szkodę medyczną – Fundusz Kompensacyjny Zdarzeń Medycznych – nowe, ale czy lepsze rozwiązanie? Znaczenie zmian dla pacjentów, podmiotów leczniczych oraz ubezpieczycieli.
  2. Odpowiedzialność za szkodę medyczną w najnowszym orzecznictwie sądowym.
  3. Wina organizacyjna podmiotu leczniczego – braki kadrowe, braki techniczne, nieprzestrzeganie standardów i procedur, zakażenia szpitalne, inne.
  4. Odpowiedzialność podmiotu leczniczego za błędy personelu medycznego.
  5. Staranność zawodowa personelu medycznego.
  6. Odpowiedzialność za błąd medyczny a powikłanie.
  7. Związek przyczynowy pomiędzy błędem lekarskim a szkodą na zdrowiu pacjenta; wysoki stopień prawdopodobieństwa oraz dowód prima facie.
  8. Monitoring pacjenta i pomieszczeń, wypis ze szpitala, znaki identyfikacyjne oraz inne zmiany istotne z punktu odpowiedzialności cywilnej.
  9. Prawa pacjenta oraz odpowiedzialność za ich naruszenie w nowej odsłonie.

Rozpoczęcie szkolenia jest zaplanowane na godz. 10.00, a jego zakończenie na 15.00.

Po zakończeniu szkolenia dostępny będzie test sprawdzający przyswojoną wiedzę. Link do testu znajduje się pod oknem wideo, ale aktywny będzie dopiero po zakończeniu szkolenia. Test będzie dostępny w ciągu godziny po zakończeniu szkolenia i składa się z 5 losowo wybranych pytań z opcją zaznaczenia „tak” lub „nie”. Test zaliczają 3 poprawne odpowiedzi (60%). Czas wypełniania testu: do 30 minut.

Certyfikaty zaświadczające o ukończeniu szkolenia zostaną przekazane uczestnikom drogą elektroniczną – będą dostępne po zalogowaniu się na stronę szkolenia. Certyfikaty będą zaświadczały odbycie 4 godzin szkoleń, które można dopisać do puli szkoleń obowiązkowych dla dystrybutorów ubezpieczeń. Informacja o możliwości pobrania certyfikatu zostanie podana na stronie polbrokers.pl.

Rejestracja na szkolenie:

dla niezarejestrowanych na platformie SPBUiR

dla zarejestrowanych

(AM, źródło: SPBUiR)

Michał Drawert zwycięzcą konkursu InterRisk dla agentów ubezpieczeniowych

0
Źródło zdjęcia: InterRisk

13 października odbyło się losowanie Nagrody Głównej podczas Wielkiego Finału Loterii „eZdrapka – Festiwal Nagród” InterRisk. To już 5. edycja wydarzenia skierowanego do agentów ubezpieczeniowych.

W tym roku w loterii eZdrapka – Festiwal Nagród InterRisk wzięło udział 9842 pośredników. W wydarzeniu mógł uczestniczyć każdy agent, który poprawnie wystawił i zatwierdził polisę na iPortalu. Ostatnim etapem było zdrapanie kursorem wszystkich pól eZdrapki. Pośrednicy, którzy ujrzeli na ekranie 3 takie same obrazki, wygrywali nagrodę.

W tegorocznej edycji InterRisk przygotował 10 tysięcy nagród, w tym 50 kamer samochodowych, bony podarunkowe do wybranych sklepów (Empik, Allegro, Rossmann, RTV Euro AGD, Żabka, Decathlon) oraz nagrodę główną – Hyundai i20.

Do losowania finałowego zakwalifikowało się w sumie 188 994 zgłoszeń. Zwyciężył Michał Drawert z agencji Ubezpieczenia A. Chmielewski, który został szczęśliwym posiadaczem samochodu Hyundai i20. Polisa została wystawiona w Oddziale Białystok.

– Gdy otrzymałem telefon, że wygrałem samochód w loterii InterRisk, nie kryłem ogromnego zaskoczenia – powiedział Michał Drawert. – Cieszę się ogromnie z nagrody, nowy samochód z pewnością bardzo dobrze wykorzystam – dodał.

W tej edycji został pobity rekord zarówno jeśli chodzi o liczbę osób zdrapujących, jak i wylosowanych nagród.

– W imieniu InterRisk, serdecznie dziękuję za tak liczny udział i ogromne zainteresowanie – powiedział Dariusz Łojko, dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej InterRisk podczas finałowego losowania w Warszawie.

Edukacja to podstawa

Istotnym elementem loterii była edukacja związana z poprawą bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Wśród nagród było również 50 kamer samochodowych Nextbase. W ramach akcji promocyjnej dla pośredników ubezpieczeniowych przygotowano ofertę promocyjną 30% zniżki na zakup produktów marki Nextbase, z której mogli skorzystać również klienci.

– Bardzo doceniamy pracę naszych agentów, lecz chcę podkreślić, że loteria to nie tylko budowanie partnerskiej współpracy. To również silny nacisk na przekazywanie treści edukacyjnych, gdzie bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu. Promocja właściwych postaw na drodze to tylko jeden z przykładów działań, które prowadzimy – stwierdził Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk.

(AM, źródło: InterRisk)

Phinance wesprze Stomil Olsztyn

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Do grona sponsorów Stomilu Olsztyn dołączyło Phinance – firma zajmująca się doradztwem finansowym. Spółka wsparła klub, wybierając biało-niebieski pakiet sponsorski, na mocy którego jej logotyp  pojawi się na wejściówkach, materiałach promocyjnych klubu czy w formie banerów na Stadionie Miejskim.

– Stomil Olsztyn to dla mnie nie tylko klub piłkarski, ale także duma naszego miasta i regionu. To miejsce, gdzie sport, pasja i wspólnota łączą się w jedno, tworząc wyjątkowe doświadczenie dla kibiców i graczy. Dlatego z radością podjęliśmy decyzję o wspieraniu tej fantastycznej drużyny – mówi Łukasz Han, olsztyński przedstawiciel Phinance.

Wcześniej sponsorem Stomilu Olsztyn został PZU.

(AM, źródło: PZU)

Howden stworzył jednostkę do spraw parametryzacji ryzyka klimatycznego

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Howden Broking Group utworzył nową jednostkę – Howden Climate Parametrics. Łączy ona specjalistyczną wiedzę z zakresu ubezpieczeń i reasekuracji, klimatu oraz danych w celu wypracowania rozwiązań w zakresie parametrycznego transferu ryzyka dla zaspokojenia rosnącego zapotrzebowania na możliwości ograniczania ryzyka klimatycznego w różnych branżach. 

Howden Climate Parametrics skupia ponad 30 specjalistów z całej grupy, posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie klimatu, analiz i doradztwa, strukturyzacji i lokowania, ubezpieczeń, reasekuracji, underwritingu i rynków kapitałowych. Zarządzać jednostką będą wspólnie Philipp Kusche, globalny dyrektor Insurance Linked Securities Howden Tiger, i Rowan Douglas, niedawno mianowany dyrektor generalny zespołu Howden ds. ryzyka klimatycznego i odporności. Koordynatorem HCP będzie Stuart Martin, kierownik ds. rozwiązań parametrycznych Howden Climate Risk and Resilience Hub.

(AM, źródło: Howden)

Pożegnanie Grzegorza Komosy od GrECo

0

Z głębokim żalem i pustką w sercu przyjęliśmy wiadomość,
że po ciężkiej chorobie zmarł nasz kolega

Grzegorz Komosa

pracownik Grupy GrECo

Żegnamy naszego przyjaciela, kolegę
i cenionego na rynku eksperta, zachowując w pamięci
Jego niezwykłą energię, życzliwość i charyzmę.

Jako Jego współpracownicy i przyjaciele
łączymy się w bólu z Rodziną i Najbliższymi.

Spoczywaj w pokoju.

Właściciele, Zarząd i Pracownicy GrECo Polska


Ceremonia pogrzebowa odbędzie się w dniu 21.10.2023 roku o godz. 11:00

w domu pogrzebowym przy ulicy Technicznej 1 w Piasecznie.

Acrisure przejmuje Eins Polska

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Acrisure porozumiał się z właścicielami Eins Polska w zakresie zakupu 100% udziałów w spółkach grupy. Dzięki tej akwizycji broker rozbuduje zakres swoich usług dla klientów z Europy Środkowej i Wschodniej. W Polsce Acrisure jest obecny jako właściciel Grupy Unilink oraz strategiczny partner Smartt Re.

Marek Czerski i Roman Lesiak, założyciele Eins Polska, pozostają w zarządzie przejmowanych spółek. Transakcja wymaga zwyczajowej zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

– Acrisure tworzy Wyjątkową Przewagę (ang. Extraordinary Advantage) dla klientów firmowych i indywidualnych na całym świecie, jako dostawca usług ubezpieczeniowych, reasekuracyjnych, cyberbezpieczeństwa, finansowania hipotecznego i wielu innych. Systematycznie pogłębiamy nasze kompetencje na nowych rynkach – powiedział Jason Howard, szef Acrisure International. – Decyzja o inwestycji w Eins Polska wynika z naszej bardzo wysokiej oceny pozycji rynkowej zbudowanej przez założycieli i zespół oraz efektywności technologicznej i procesowej wypracowanych rozwiązań. Cieszymy się, że będziemy mogli rozwijać Eins Polska wspólnie ze wszystkimi partnerami biznesowymi firmy – dodał.

W 2017 roku wystartował skromy projekt wprowadzenia Euroins na polski rynek poprzez Eins Polska. Te kilka lat intensywnej pracy zaowocowało znaczącą i jakościowo znakomitą obecnością Euroins na naszym rynku ubezpieczeniowym, z czego jesteśmy niezmiernie dumni. Dzięki wspaniałemu i profesjonalnemu zespołowi osiągnęliśmy ogromny rynkowy sukces, który znacznie przekroczył nasze ówczesne plany i zamierzenia, nawet te najśmielsze – podkreślił Marek Czerski. – Świadomość i odpowiedzialność powagi zadania wywiązania się ze wszelkich zobowiązań zaciągniętych wraz z rozpoczęciem działalności w Polsce skłoniły nas do zaakceptowania wsparcia i ścisłej współpracy z renomowanym międzynarodowym inwestorem, z firmą o wysokiej sprawności organizacyjnej, jakim jest Acrisure. Jesteśmy ogromnie dumni z rozpoczęcia współpracy z Acrisure jako partner, który zapewni dalszy jakościowy i dynamiczny rozwój Eins Polska oraz wsparcie dla obecności Euroins w Polsce. Serdeczne gratulacje dla zespołu Eins Polska i podziękowania za absolutnie kluczowy wkład w sukces projektu „Euroins by Eins in Poland”. Wszelkie relacje biznesowe i kontakty, także osobiste, pozostają bez zmian – dodał.

Acrisure to fintech i broker ubezpieczeniowy dostarczający szeroki wachlarz usług ubezpieczeniowych, reasekuracyjnych oraz z zakresu cyberbezpieczeństwa i nie tylko. Jest klasyfikowany jako jeden z 10 największych globalnych brokerów ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych. W Polsce Acrisure jest obecny jako właściciel Grupy Unilink, którą przejął w kwietniu obecnego roku. Wcześniej (w styczniu) nawiązał strategiczną współpracę z brokerem reasekuracyjnym Smartt Re. Obie firmy wspólnie działają na rzecz rozszerzenia działalności w obszarze reasekuracji fakultatywnej w Polsce oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Eins Polska to wyłączny przedstawiciel Euroins nad Wisłą. Oferuje szeroki wachlarz produktów z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych i assistance.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

Signal Iduna: eShop w nowej odsłonie

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Wraz z wprowadzeniem do sprzedaży nowego ubezpieczenia Bezpieczne Rezerwacje Signal Iduna uruchomiła również nową odsłonę swojego sklepu internetowego eShop.

Dzięki temu rozwiązaniu klienci łatwo, szybko i w przyjazny sposób mogą dokonać zakupu ubezpieczeń, zapewniających ochronę podczas podróży w szkole, a także dostęp do prywatnej opieki medycznej. W sklepie online w odświeżonej ścieżce dostępne jest również nowe ubezpieczenie Bezpieczne Rezerwacje. Polisa obejmuje 31 powodów rezygnacji lub przerwania podróży, a zakres ochrony można rozszerzyć o 3 dodatkowe klauzule.

Więcej na temat ubezpieczenia Bezpieczne Rezerwacje w artykule na portale GU.

(AM, źródło: Signal Iduna)

Skarbiec TFI obniżyło pierwsze wpłaty na IKE i IKZE

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Do końca obecnego roku potrwa nowa akcja promocyjna Skarbiec TFI, w ramach której minimalne pierwsze wpłaty na IKE Skarbiec Emerytura oraz IKZE Skarbiec Emerytura zostały obniżone do wysokości 200 zł. Dotychczas limit ten wynosił 500 zł.

– Do końca 2023 roku pozostały już niecałe trzy miesiące. To dobry czas na to, by poszukać jeszcze oszczędności podatkowych, a takie dają nam m.in. IKE i IKZE. Jednak nie tylko same korzyści fiskalne się liczą. Najważniejsza jest decyzja o rozpoczęciu systematycznego oszczędzania na emeryturę. Warto podjąć ją jak najwcześniej – mówi Przemysław Jaworski, dyrektor Zespołu Produktów Emerytalnych Skarbiec TFI. – Aby ułatwić naszym klientom zaangażowanie się w długoterminowe produkty inwestycyjne, jakimi niewątpliwie są IKE oraz IKZE, zdecydowaliśmy o obniżeniu limitu pierwszej wpłaty do obu tych produktów – dodaje.

Minimalne kolejne wpłaty na IKE oraz IKZE w Skarbiec TFI wynoszą 100 zł.

(AM, źródło: Skarbiec TFI)

Odpowiadamy na rosnące oczekiwania pracodawców

0
Aneta Kłębokowska

Grupowe ubezpieczenie zdrowotne od wielu lat nie jest już tylko kosztem dla polskich pracodawców. Jest inwestycją, która zwiększa skłonność pracowników do wiązania się z przedsiębiorstwem na dłużej. Stanowi rodzaj strategii retencyjnej, mającej na celu zatrzymanie cennych pracowników. Dzieje się tak, pomimo niesprzyjającego otoczenia gospodarczego i wielu wyzwań, z jakimi mierzą się pracodawcy.

Dobrostan, a zwłaszcza poczucie bezpieczeństwa i dbałość o zdrowie pracowników, są ważnym kapitałem firmy. Aspekty te wpływają na ich produktywność, morale oraz potencjał rozwoju całego przedsiębiorstwa.

Oczekiwania rosną

Obecnie podstawowa oferta ubezpieczeniowa to za mało. Dzisiaj pracownicy coraz częściej oczekują dostępu do szerszych pakietów, w tym możliwości objęcia opieką zdrowotną członków rodziny w pakiecie sponsorowanym czy nielimitowanej rehabilitacji. Świadczą o tym dane. W badaniu „Barometr Polskiego Rynku Pracy 2021” na pierwszym miejscu wśród oczekiwań wobec pracodawcy (35%) znalazło się zapewnienie rozbudowanego pakietu opieki medycznej.

W SIGNAL IDUNA dbamy o to, aby zakres ubezpieczenia zdrowotnego zawierał dostęp do jak największej liczby specjalistów. Już w pierwszym zakresie w naszej ofercie znajduje się 19 specjalizacji lekarskich, z których ubezpieczony ma możliwość skorzystać bez skierowania, w terminie do 24 h w przypadku internisty, pediatry i lekarza medycyny rodzinnej lub do 5 dni roboczych w przypadku pozostałych specjalizacji. Zakres badań diagnostycznych jest dopasowany do specjalizacji lekarskich.

To, co jest dodatkową wartością naszych ubezpieczeń zdrowotnych, to pakiet stomatologiczny obejmujący zarówno profilaktykę, jak i stomatologię zachowawczą oraz chirurgię stomatologiczną.

Pakiet stomatologiczny zakłada współpłatność – po stronie ubezpieczonego na poziomie 30% i 70% pokrywanych przez SIGNAL IDUNA. Dodatkowo wśród opcji dla bardziej wymagających jest również nielimitowana rehabilitacja.

Dostępność i wygoda najważniejsze

Badania rynku ubezpieczeń zdrowotnych pokazują, że przy wyborze pakietów medycznych najważniejszymi czynnikami są: stosunek ceny do zakresu pakietu, szeroki zakres usług, zwłaszcza w części dotyczącej lekarzy specjalistów, oraz liczba placówek medycznych. Pokazuje to, że firmy stawiają w główniej mierze na praktyczne aspekty i realną dostępność opieki.

Pracownicy firm, które są klientami SIGNAL IDUNA, największą korzyść odnoszą z szybkiego dostępu do lekarzy i badań. Nasz pacjent ma otwarty dostęp do placówek medycznych, może umówić się w nich samodzielnie na wizytę w dogodnym terminie lub skorzystać z tej możliwości za pośrednictwem infolinii.

Nasi klienci coraz częściej przywiązują bardzo dużą wagę do konsultacji telemedycznych. Poprzez portal internetowy pacjent SIGNAL IDUNA umówi się na wizytę u lekarzy nawet 22 specjalizacji, jeśli ma ich w zakresie swojego ubezpieczenia. Terminy dostępne są także w weekendy, a wizytę można umówić w ciągu 2 godzin. Portal internetowy posłuży także do wygodnego umówienia się na zlecone przez lekarza badania laboratoryjne w sieci laboratoriów ALAB.

Wniosek refundacyjny, w sytuacji kiedy pacjent skorzysta z usługi poza siecią SIGNAL IDUNA, można złożyć w formie elektronicznej, załączając tylko zdjęcie faktury, rachunku lub paragonu oraz formularza refundacji.

Mental też ważny

Trendem jest też fakt, że lista benefitów pracowniczych, jakie pracodawcy planują wprowadzać, jest coraz dłuższa. Badania wskazują, że popularnością cieszą się: szkolenia językowe, dofinansowanie nauki czy bilety na wydarzenia kulturalne.

Zwiększa się także zainteresowanie konsultacjami z psychologiem, a także aplikacjami wspierającymi zdrowie psychiczne. Choć pracownicy rzadko przyznają, że te ostatnie z wymienionych są im potrzebne, to kiedy mają do nich anonimowy dostęp, korzystają z nich chętnie. Dotyczy to zwłaszcza kobiet.

Ubezpieczenia zdrowotne zaczynają obejmować nie tylko typową opiekę medyczną, ale także zdrowie psychiczne, higienę dobrego snu, aktywność fizyczną, zarządzanie energią, zdrowe odżywianie i profilaktykę. Holistyczne podejście uwzględniające całościowy stan zdrowia to jeden z kierunków zmian. Wspomniane wcześniej zdrowie psychiczne i jego znaczenie wpływa na rozwój programów wsparcia, konsultacji psychologicznych, programów redukcji stresu, szkoleń z zarządzania emocjami czy programów pod znakiem mindfulness.

Co z pracownikami w wieku 55+?

Według prognoz Eurostatu populacja osób w wieku 55+ do 2050 r. będzie stanowić ponad 40% wszystkich ludzi na świecie. Rosnąca liczba osób starszych w stosunku do młodych zmienia strukturę społeczną i wymusza konieczność budowania nowych strategii opartych na innych potrzebach.

Model, w jakim SIGNAL IDUNA proponuje korzystanie z ubezpieczenia zdrowotnego, uwzględnia ten trend. Jest także komfortowy dla pokolenia baby boomers, gdzie przywiązanie do placówek, lekarzy i sposobu korzystania z usług jest największe.

Przewidywalność i bezpieczeństwo

Żyjemy w czasach dynamicznych zmian i niepokojów. Mimo rosnących cen w branży medycznej i związanych z tym nieuniknionych podwyżek niemal wszyscy nasi klienci decydują się odnowić grupową polisę zdrowotną w SIGNAL IDUNA.

W ostatnich pięciu latach odsetek odnowień nie spada poniżej 95%. Ma to związek z partnerskim podejściem do współpracy z klientem, transparentnością w komunikacji, a także z kompleksowym produktem i dobrym serwisem. Nasi klienci chwalą także w pełni elektroniczny sposób przystępowania do ubezpieczenia oraz obsługi polisy.

Po więcej informacji na temat grupowych ubezpieczeń zdrowotnych SIGNAL IDUNA zapraszam na stronę internetową signal-iduna.pl.

Aneta Kłębokowska
dyrektorka Biura Sprzedaży Korporacyjnej
SIGNAL IDUNA Polska TU SA

18,324FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie