Podcast - Strona 14 z 29 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Odc. 187 – Takich polis życiowych chcą Polacy

Jakich ubezpieczeń na życie chcą Polacy? O tym w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówi Joanna Walczuk, menedżerka produktu w Nationale-Nederlanden. Rozmawia Aleksandra Wysocka. Dowiecie się: Co dla...

Odc. 212 – Ubezpieczenia zdrowotne i technologia

Jaki potencjał cyfrowy mają ubezpieczenia zdrowotne? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią Paweł Kuśmierowski, Grzegorz Kozak i Berenika Kuna z Deloitte. Rozmawia Aleksandra...

Odc. 178 – Co wefox oferuje agentom?

Co nowy ubezpieczyciel oferuje agentom? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówi Jarosław Przybylski, dyrektor sprzedaży UNEXT, spółki będącej strategicznym partnerem wefox Insurance AG...

Odc. 179 – Ryzyka branży meblarskiej i drzewnej

Co warto wiedzieć o ryzyku w branży meblarskiej i drzewnej? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią Izabela Zakrzewicz i Iwona Majewska-Zawadzka, starsze underwriterki...

Odc. 97 – Generalnie z myślą o firmach

Co ubezpieczyciel może dodać do ubezpieczenia majątkowego, żeby zapobiegać szkodom i wzmacniać relacje z klientami? Gościem podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez Asekuracji" jest Bartłomiej...

Odc. 108 – Wolimy rosnąć niż się bać

Miał być Roadshow, miało być nowe otwarcie... a przyszedł koronawirus. I wszystko idzie zgodnie z planem, tylko z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi. Signal Iduna i...

Odc. 86 – Jak działają pracownicze plany profilaktyczne – Xenia Kruszewska, Saltus Ubezpieczenia

Medycyna pracy to może być dla pracodawcy nie tylko ustawowy obowiązek, ale także narzędzie do skuteczniejszego zarządzania pracownikami. Gościem podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez asekuracji"...

Odc. 181 – Co ubezpieczycielom daje marketing hybrydowy?

Czy marketing hybrydowy wymiernie przekłada się na wyniki finansowe ubezpieczycieli? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią Marta Prus-Wójciuk, Bogdan Taranta i Jolanta Kozłowska...

Odc. 188 – Skuteczny marketing według CUK Ubezpieczenia

Jak skutecznie reklamować ubezpieczenia? O tym w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówią Marcin Dyliński i Paula Rabel z CUK Ubezpieczenia. Rozmawia Aleksandra Wysocka. Dowiecie się: Czy najlepsza...

„Rozmowy bez Asekuracji”: TOP3 podcastów w marcu 2023

W marcu najwięcej słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” zgromadziły odcinki na temat globalnych ryzyk dla biznesu, aplikacji wspierającej likwidację szkód jednego z...