„Rozmowy bez Asekuracji”: TOP3 podcastów w czerwcu 2022

0
1255

W ostatnim miesiącu pierwszego półrocza najwięcej słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” zgromadziły odcinki poświęcone skutecznemu marketingowi ubezpieczeniowemu, ubezpieczeniom na życie oraz zdrowotnym.

Liderem słuchalności był odcinek nr 188, zatytułowany „Skuteczny marketing według CUK Ubezpieczenia”. Goście programu, Marcin Dyliński i Paula Rabel z CUK Ubezpieczenia, podzielili się swoimi opiniami na temat tego, czy warto reklamować ubezpieczenia w telewizji, czy najlepsza cena to zawsze najniższa cena oraz czy technologia zagraża agentom, czy raczej ich wspiera.

Drugie miejsce pod względem słuchalności przypadło odcinkowi nr 187, noszącemu tytuł „Takich polis życiowych chcą Polacy”. Uczestnicząca w programie Joanna Walczuk z Nationale-Nederlanden zdradziła m.in., ile Polacy są gotowi wydać miesięcznie na ubezpieczenie na życie. Ekspertka wyjaśniła też, co dla klienta tak naprawdę znaczy „szeroki zakres”, oraz podzieliła się swoją opinią na temat tego, czy polisa powinna się zmieniać razem z ubezpieczonym.

Trzecia lokata przypadła odcinkowi nr 186 pod tytułem „Przychodnia online – jak to działa”. W programie, w którym udział wzięła Dorota Bartkowska, dyrektorka Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych Compensy, mowa była o nowym produkcie ubezpieczyciela Przychodnia Online. Zaproszona ekspertka ujawniła podczas podcastu, jaka część klientów Compensy korzysta z telekonsultacji, ile kosztuje ubezpieczenie Przychodnia Online oraz do kogo jest skierowane.

Całkowita liczba pobrań podcastów w czerwcu: 638.

(am)