Polisy Trasti dostępne w aplikacji Autokonto

0
963

Autokonto i Trasti rozpoczęły współpracę w zakresie sprzedaży usług towarzystwa w aplikacji. To już ósma marka ubezpieczeniowa dostępna we wbudowanej w Autokonto porównywarce ubezpieczeń komunikacyjnych z internetowym procesem zakupu polisy.

– Planujemy sukcesywnie rozbudowywać ofertę ubezpieczeń dostępnych w aplikacji Autokonto, aby zapewnić możliwie pełny wybór dla naszych klientów. Dostrzegliśmy potencjał produktów oferowanych przez Trasti i w rekordowym tempie zintegrowaliśmy nasze systemy. Mam nadzieję, że użytkownicy aplikacji będą zadowoleni zarówno z szerokości oferty ubezpieczeniowej, jak i z prostego procesu zakupu polisy – powiedział Jakub Kizielewicz, założyciel i CEO Autokonto.

– Integracja z aplikacją Autokonto, która powstała, aby upraszczać klientom dostęp do usług związanych z posiadaniem pojazdu, doskonale koreluje z naszym DNA oraz wpisuje się w strategię rozwoju Trasti w kanałach cyfrowych i bezpośrednich – podkreślił Artur Olech, CEO Trasti.

– Dzięki najnowszym technologiom możemy oferować naszym klientom dopasowaną i potrzebną ochronę ubezpieczeniową w kilkanaście sekund, a sama integracja z aplikacjami jak Autokonto jest bardzo prosta i szybka – dodaje Maciej Rygacki, Digital Channel Manager Trasti.

Trasti jest kolejnym ubezpieczycielem, którego produkty dołączyły w ostatnim czasie do oferty Autokonto. Nieco ponad tydzień temu aplikacja nawiązała współpracę w zakresie sprzedaży usług ubezpieczeniowych Asist. W jej ramach multiagencja będzie przedstawiać klientom Autokonto polisy komunikacyjne z oferty m.in. LINK4, MTU24, You Can Drive, Generali, Proama, Wiener i TUZ Ubezpieczenia.

Autokonto to ekosystem zbudowany wokół potrzeb związanych z użytkowaniem samochodu. Głównym narzędziem komunikacji z klientem jest aplikacja Autokonto, z bardzo szeroką funkcjonalnością zawierającą możliwość płatności za parkingi i autostrady, ubezpieczenie samochodu i likwidację szkody ubezpieczeniowej, zakup opon, serwisowanie pojazdu, a także jego finansowanie i sprzedaż.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl