Opracowane przez Nationale-Nederlanden „Ubezpieczenia na wypadek nowotworu” zostało docenione w rankingu „Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2023”. Kapituła programu pozytywnie oceniła i zarekomendowała produkt ubezpieczyciela. Z kolei InterRisk uhonorowano tytułem Rodzinnej Marki Roku 2023 za ubezpieczenie NNW odNOWA.
„Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku” to ranking od kilkunastu lat wyróżniający najlepsze produkty i usługi debiutujące na rynku, które zdobyły najwyższe uznanie wśród klientów. Co roku w każdej kategorii przyznawany jest tylko jeden tytuł. W tegorocznej edycji, spośród produktów zdrowotnych oferowanych przez firmy ubezpieczeniowe, wyróżniono „Ubezpieczenie na wypadek nowotworu” Nationale-Nederlanden.
– Naszą ofertę zawsze przygotowujemy z uwzględnieniem opinii klientów, na podstawie przeprowadzonych badań i analiz. Tak było również w przypadku nowej odsłony „Ubezpieczenia na wypadek nowotworu”. Zapytaliśmy naszych klientów, za co doceniają ten produkt. Ankietowani jasno wskazali na możliwość dostosowania ochrony do indywidualnych potrzeb i konkretnych życiowych sytuacji, pozytywnie ocenili również podział na moduły oraz zakres polisy. Co więcej, klienci uznali także, że zaproponowane przez nas rozwiązanie wpisuje się w nowoczesne podejście do ubezpieczeń. Tym bardziej cieszy nas fakt, że po raz kolejny znaleźliśmy się w prestiżowym gronie laureatów rankingu „Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku”, a nowa odsłona „Ubezpieczenia na wypadek nowotworu” została doceniona. To dla nas ważne wyróżnienie i potwierdzenie, że nasze podejście do projektowania produktów się sprawdza – mówi Joanna Walczuk, dyrektorka ds. produktów Nationale-Nederlanden.
W ramach nowej wersji „Ubezpieczenia na wypadek nowotworu” wybrać można dwa warianty – podstawowy, który uwzględnia 90 typów nowotworów, oraz pełny, zawierający ponad 150 rodzajów nowotworów złośliwych i łagodnych. Oferta obejmuje wszystkie nowotwory wymagające leczenia, tj. operacje, chemioterapię lub radioterapię. Suma ubezpieczenia to 1 mln złotych.
NNW odNOWA marką roku
Nagrodę za swój produkt otrzymało również InterRisk. Zakład uhonorowano tytułem Rodzinnej Marki Roku 2023 za ubezpieczenie NNW odNOWA, które w swojej nowej odsłonie cieszy się dużą popularnością wśród klientów.
Zdobywcy nagrody Rodzinna Marka Roku 2023 Polskiego Instytutu Rozwoju Marki to marki godne zaufania, oferujące produkty i usługi najwyższej jakości, stawiające na pierwszym miejscu niezawodność, bezpieczeństwo i doskonałą obsługę.
Ubezpieczenie NNW odNOWA zapewnia należytą ochronę ubezpieczeniową w różnych sytuacjach życiowych, m.in. pokrycie kosztów leczenia, rehabilitacji, leczenia stomatologicznego, operacji plastycznych, jak również pobytu w szpitalu w związku z nieszczęśliwym wypadkiem. Produkt został zaprojektowany tak, aby w pełni spełniał oczekiwania klientów w zakresie ochrony zdrowia związanej z różnymi zdarzeniami losowymi. InterRisk oferuje polisę NNW odNOWA w kilku wariantach do wyboru: Przezorny, Rozważny lub Wymagający. Można dodatkowo rozszerzyć zakres ubezpieczenia.
(AM, źródło: InterRisk, Nationale-Nederlanden)