PZU ponownie sponsorem programu „The Voice Kids”

0
650

PZU po raz trzeci został sponsorem „The Voice Kids”. To jeden z najpopularniejszych telewizyjnych programów muzycznych, w którym debiutowały polskie zwyciężczynie dziecięcej Eurowizji, Roksana Węgiel i Viki Gabor.

PZU ufunduje nagrodę w postaci nagrania teledysku i singla uczestnikowi programu, który wygra w internetowym plebiscycie. Przekaże również 30 tys. zł na rzecz fundacji promującej uzdolnione muzycznie dzieci.

– Kolejne edycje „The Voice Kids” pokazują, jak bardzo uzdolnione dzieci mamy w Polsce, jak wysoki jest poziom i jak wiele talentu ma młodzież. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że nie wszystkie dzieci mają możliwość i szansę uczestniczyć w programie The Voice Kids. PZU uruchomi specjalny program finansujący fundację pomagającą utalentowanym dzieciom, tak aby mogły się rozwijać i dalej pracować na swoją przyszłość – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie. 

Trzecia edycja talent show „The Voice Kids” ruszyła 1 stycznia. Każdy odcinek programu gromadzi przed telewizorami średnio dwa miliony widzów.

– Zależy nam, by jako PZU, wspierać młode talenty.  W organizowanym przez PZU plebiscycie zwycięzcę wybiorą widzowie programu za pomocą głosowania na stronie internetowej programu. Serdecznie zapraszam do głosowania, każdy głos jest tutaj ważny – wyjaśnia Anna Janiczek, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i relacji z klientem PZU.

Plebiscyt ruszy 25 stycznia o godzinie 22. Aby oddać głos na ulubionego dziecięcego wykonawcę, trzeba wejść na stronę internetową programu. Głosowanie potrwa do 20 lutego, do godziny 22.00. Nagrodą dla zwycięzcy plebiscytu jest nagranie singla i teledysku oraz możliwość wręczenia narody dla wybranej fundacji.

Dla uczestników programu PZU przygotował strefę relaksu, w której będą mogli odpocząć i wyciszyć się bezpośrednio przed występem. Podczas finału widzowie będą mogli obejrzeć strefę PZU w nowej odsłonie.

(AM, źródło: PZU)